IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA

Csorba József, (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
KNL-14_16.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1036Kb)

Angol cím

Image scrutiny or what effect the marketing communication of fast food restaurants has on society

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

KTK - Üzleti Tudományok Intézet

Szak

KTK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Mészáros Katalin, Dr. PHD.mkatalin@ktk.nyme.hu

Helyi kari azonosító

KNL-16/14

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Csorba József
Dátum: 2016. Júl. 13. 10:01
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 13. 10:01
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/1636

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet