A Workpositive Kft. kommunikációs gyakorlatának elemzése 2016-ban

Böröndi Vivien, (2016) A Workpositive Kft. kommunikációs gyakorlatának elemzése 2016-ban. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
Záródolgozat ÚJ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 2031. December 31.

Download (1778Kb)

Absztrakt (kivonat)

Országunk nyugati régiója sokkal több munkalehetőséget biztosít a munkakeresők számá-ra, mint a keleti országrész. Ennek ellenére a munkanélküliség, nem elhanyagolható mér-tékben, itt is jelen van. Ettől válik aktuálissá az a problémakör, hogy az álláskeresőket mi-lyen kommunikációs csatornákon keresztül lehet elérni. Ezt figyelembe véve fontos tehát megvizsgálnunk azt, hogy mennyire mondható hatékonynak az említett vállalt kommuni-kációs tevékenysége. A záródolgozatban három hipotézis vizsgálata történt. A Workpositive Kft. kommunikációs tevékenysége hatékony. A vállalat profit orientáltsága visszatükrözi az ügyfelekkel szembeni kedves bánásmódot. Egy munkaerő közvetítő válla-lat szolgáltatásait azok a munkakeresők veszik igénybe akik, már hosszú ideje nem tudtak elhelyezkedni. A záródolgozat kapcsán készült egy papír alapú kérdőíves felmérés, ame-lyet a szóban forgó vállalat ügyfelei töltöttek ki. A végzett kutatások és elemzések azt mutatják, hogy a Workpositive Kft. kommunikációs gyakorlata hatásosnak tekinthető. A vállalat több éve sikeresen űzi tevékenységét, közvetít és kölcsönöz munkavállalókat part-nercégei számára. Ennek a hatékonyságnak a növelése természetesen a jövőre nézve elen-gedhetetlenül szükséges lesz, a vállalat fennmaradása érdekében. A záródolgozat során bebizonyosodott, hogy nem csak az ügyfelek, de a partnercégek kapcsán is fontos, hogy a Workpositive Kft. megfelelő bánásmódot tanúsítson, hiszen az említett két partner számá-ra nagymértékben ki van szolgáltatva. A kérdőív eredményei azt mutatják, hogy a mun-kaerő-közvetítő vállaltok szolgáltatásait legnagyobb mértékben a pár hónapja munkát ke-reső személyek veszik igénybe legnagyobb mértékben, ennek az időszaknak a lerövidülése még előnyösebb lenne a Workpositive Kft. számára, tevékenysége ezáltal, még hatéko-nyabb lenne.

Magyar cím

A Workpositive Kft. kommunikációs gyakorlatának elemzése 2016-ban

Angol cím

Study the communication practices of Workpositive Ltd. in 2016

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

KTK - Savaria Konzultációs Központ

Szak

KTK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Székely Klára, adjunktusszklara@ktk.nyme.hu

Helyi kari azonosító

KFON-16/40

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Böröndi Vivien
Dátum: 2016. Jún. 29. 10:33
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 29. 10:33
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/1687

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet