A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei

Derényi Barbara, (2016) A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
KFON-16_05 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 2031. December 31.

Download (1337Kb)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a vevő kiszolgálás egyik legfontosabb részét a logisztikai kiszolgálási színvonal hatékonyságának vizsgálatát és javítási lehetőségeit elemzem egy gépeket, alkatrészeket forgalmazó vállalkozás felépítésének és logisztikai folyamatainak összefüggésében. A téma választásom indoka a gyakorlati munkám során észlelt minden napi bonyolult folyamatok lebonyolításának gördülékenyebbé tétele. A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának részletes vizsgálásán kívül közvetlenül társuló probléma feltevéseit is tárgyalásba veszem, mint például a bonyolult beszerzési és értékesítési folyamatokat, amelyek következtében leterheltek a munkavállalók, vagy a vállalat-irányítási rendszer hiányosságait. Az előbb említett tényezők véleményem szerint erősen befolyásolják a kiszolgálási színvonal hatékonyságát és nem utolsó sorban alapjába véve a vállalat működését, eredményességét. A logisztikai kiszolgálási színvonal teljesítmény vizsgálatának módszereit a hazai szakirodalom segítségével térképeztem fel, amelynek bevezetését fontosnak tartom, mert releváns információkkal szolgál és statisztikai adatok szűrhetők belőle. Ezek az adatok segítenek a vállalat számára versenyelőnyt szerezni. Javaslataim alapján a cél, a vállalat hosszú távú töretlen működésének megtartása, amihez a vállalat kiszolgálási színvonalának javítása is szükséges, hogy hozzájáruljon a vevői elégedettség növekedéséhez. Amely új ügyfelek jelentkezését és a régi ügyfelek megtartását eredményezné és nem utolsó sorban csökkentve a logisztikai költségeket. A javaslataim közt szerepel az ügyfelek elégedettségének mérése, az ügyfélszolgálat átalakítása, a vezetők és a munkavállalók közötti információáramlás javítása.Az elégedett ügyfél megtartható, lelkessé tehető és az új ügyfelek jelentkezését generálja, amely által piaci részesedés, profit növekedés érhető el.

Magyar cím

A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei

Angol cím

TERRA Hungária Építőgép Ltd. improve the level of logistics service options

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

KTK - Savaria Konzultációs Központ

Szak

KTK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Németh Nikoletta, adjunktus nnikol@ktk.nyme.hu.

Helyi kari azonosító

KFON-16/05

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Derényi Barbara
Dátum: 2016. Jún. 29. 10:41
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 29. 10:41
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/1721

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet