Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében

Grubits Tamás, (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
KBAN-16_68.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (5Mb)

Absztrakt (kivonat)

Célom, hogy bebizonyítsam az online marketing eszközök fontosságát annak a jelenlegi legnagyobb vásárlóerővel rendelkező generációjának tükrében, a tanulmányaim és az online marketingben elsajátított tudással. A kutatásaim során mind a vendéglátóhelyek mind a fogyasztókat is vizsgálat alá helyeztem. A földrajzi helyzetem miatt a soproni és környéki területet választottam ki a kutatásaim területének, ahol az összes vendéglátóhely látható- és nem látható online tevékenységét összevetettem a fogyasztókkal. Itt nagyon alaposan végig kellett venni az összes online marketing lehetőséget és ezekből megalkotni azt a csomagot, ami a vendéglátóhelyek számára hasznosan alkalmazható az online kommunikációban. A vállalkozások számára az online marketing eszközök legtöbbje ingyenesen is a rendelkezésre ál, így csupán a humán erőforrás és a szorgalom határozza meg a használatukat. A generációs ismérveket ismerve, előre borítékolható volt az online jelenlétét fontossága, azonban az ott használt eszközök súlya, a kommunikációs csatornák súlya és a közösségi média ereje nehezen volt meghatározható. Véleményem szerint az életünket egyre inkább az online világ fogja behálózni, ezért is az online marketing és az online csatornák lesznek a legnagyobb véleményformálók.

Magyar cím

Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében

Angol cím

Habits of restaurant choices of Generation Y influenced by the online marketing communication

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

KTK - Üzleti Tudományok Intézet

Szak

KTK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Mészáros Katalin, Dr. egyetemi docens, PhDmkatalin@ktk.nyme.hu

Helyi kari azonosító

KBAN-16/68

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Grubits Tamás
Dátum: 2016. Dec. 14. 13:59
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 14. 13:59
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/2396

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet