Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján

Töreki Patrícia, (2017) Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt. utazási iroda példáján Töreki Patrícia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1732Kb)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom a turizmusmarketing elemzéséről szól, melyet az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján keresztül mutatok be. A záródolgozatom témájának a kiválasztásában elsősorban az motivált, hogy a szakmai gyakorlatom során megszerzett tapasztalat és tudás az adott témával kapcsolatban, valamint a gyakorlat alatt elsajátított ismerettel rendelkezve teljeskörű képet lehet adni az utazási iroda marketingkommunikációs politikájának ismertetésében. A záródolgozatom célja az egyes marketing eszközöknek a feltérképezése, bemutatása, hogy hogyan járulnak hozzá az utazási irodák fejlődéséhez, forgalmának növeléséhez, melyet az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. példáján keresztül ismertetek. A dolgozatom első felében a marketing fejlődés történetén van a hangsúly, valamint az utazási irodák kialakulásának történetét mutatja be Magyarországon. Ezt követi a turizmusmarketinggel kapcsolatos fogalmak, a turizmusmarketing sajátosságainak feltérképezésére és megmagyarázására kerül sor, valamint a piac szereplőinek és turizmus termék sajátosságainak ismertetéséről olvashatunk. A következő fejezethez érve az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. alaposabb bemutatásáról, fennállásáról és szervezeti felépítéséről szól. Betekintést nyerhetünk a marketingkommunikációs eszközök tanulmányozásába, majd a fennálló iroda marketingkommunikációs eszközeinek az elemzésére, bemutatására is sor kerül. A zárófejezetben a kutatásról, annak módszeréről és fajtájáról szól, majd pedig a kérdőív kiértékeléséről olvashatunk.

Magyar cím

Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján

Angol cím

Tourism marketing based on the Escort Tourist travel agency example

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet

Szak

KTK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Kiss Edit Éva, Prof. Dr. Habilkisse@helka.iif.hu

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Töreki Patrícia
Dátum: 2017. Máj. 18. 13:43
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 18. 13:43
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/2875

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet