Az erdészeti erdei iskolák kommunikációjának gyakorlata

Dobson Zsófia, (2015) Az erdészeti erdei iskolák kommunikációjának gyakorlata. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat_Dobson Zsófia_NyME.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2107Kb)

Absztrakt (kivonat)

Az erdészeti erdei iskolák szerepvállalása az erdészeti ágazatot érintő kommunikációs tevékenységben egyre nagyobb. Ez köszönhető annak, hogy ma Magyarországon a 22 állami erdőgazdaság több mint 30 erdészeti erdei iskolát tart fenn és működtet. A dolgozat célja feltárni azokat a jó gyakorlatokat, melyek a kommunikációs folyamatban az üzenet küldője (erdészeti erdei iskola) és az üzenet befogadója (célcsoportok) között verbális, non-verbális és vizuális csatornákon történik, annak érdekében, hogy az erdészeti erdei iskolák által meghatározott üzenetek minél hatékonyabban érjenek célt. A jó gyakorlatok feltárása az erdészeti erdei iskolák marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálatával, az erdészeti erdei iskolák kommunikációjáról szóló kérdőív eredményeinek és múzeumpedagógia területéről ismert jó gyakorlatok átvételével történt.

Magyar cím

Az erdészeti erdei iskolák kommunikációjának gyakorlata

Angol cím

Communicationpractices of forestschools

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Stark Magdolna, Dr. NEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Fekete Krisztián
Dátum: 2015. Jún. 19. 11:21
Utolsó módosítás: 2015. Jún. 19. 11:21
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/344

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet