Die Bedeutung des „MULTILING Projekts“ in der zweisprachigen Erziehung

Urbán, Linda (2015) Die Bedeutung des „MULTILING Projekts“ in der zweisprachigen Erziehung. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Diplomarbeit_urbanlinda_x27qeu.pdf] PDF
Diplomarbeit_urbanlinda_x27qeu.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A „MULTILING-projekt“ fontossága a kétnyelvű nevelésben

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete

Szak

BPK - Német nemzetiségi óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Babai, Zsófia
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Gabriella Kissné Jáki
Dátum: 23 Jún 2015 13:55
Utolsó módosítás: 29 Jún 2015 08:58
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/428

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet