Kindergarten teachers' pedagogical perceptions and motivations in foreign language development

Herczegne Velkey Eszter, (2014) Kindergarten teachers' pedagogical perceptions and motivations in foreign language development. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[img] PDF
Herczegne_Velkey_Eszter-szakdolgozat-J894RF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (565Kb)

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Kitzinger Arianna, NEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Brand Bálint
Dátum: 2015. Júl. 20. 11:49
Utolsó módosítás: 2015. Júl. 20. 11:49
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/777

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet