A Hotel Caramell újrapozícionálása

Adorján Márk Attila, (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

[img] PDF
KBAN-15_59.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2571Kb)

Absztrakt (kivonat)

Manapság, a megfelelően alkalmazott marketing eszközök használata, meghatározó szerepet tölt be a vállalkozások sikerességében. Annak érdekében, hogy a szolgáltatók eleget tegyenek a folyamatosan növekvő elvárásoknak, és lépést tartsanak a konkurenciával, állandó fejlesztésekre és megújulásra van szükség. Diplomamunkám témájául a Hotel Caramell**** jövőbeni beruházásainak a vizsgálatát választottam, a szálloda marketingtevékenysége szempontjából. A témakör meghatározását nagyban megkönnyítette számomra, hogy az ott eltöltött szakmai gyakorlatom során, betekintést nyerhettem az új részhez készülő tervekbe, valamint tapasztalati oldalról is láthattam azokat az előkészületeket, melyek a szálloda jövőbeni megújulásához szükségesek. A szakdolgozatom célja, hogy a tanulmányaim során megszerzett ismeretek, valamint a szakmai gyakorlat alatt elsajátított tudás segítségével, bemutassam azokat a változásokat, melyek hatással lesznek a Hotel Caramell**** marketingtevékenységére, illetve milyen mértékben változtatják meg azokat. Ennek érdekében a szolgáltatásmarketing 7P modellje alapján elemeztem a szállodát, és minden egyes résznél szembeállítottam a jelenleg alkalmazott eszközöket, a jövőben várható változásokkal. Ehhez nagymértékben hozzájárult a szálloda marketing vezetőjével készített mélyinterjú, melynek köszönhetően megismerhettem a fejlesztésekhez és beruházáshoz vezető okokat, a bevezetésre kerülő különleges szolgáltatásokat, a névváltoztatást, valamint az újonnan elérni kívánt célcsoportot. Mindemellett rendelkezésemre álltak a hotel bizonyos belső adatai, melyek felhasználásával, valódi információkkal egészíthettem ki a dolgozatomat. Vizsgálatom eredményeként arra a következtetésre jutottam, hogy az említett beruházások sikerességének az eléréséhez, a szállodának jóval nagyobb összeget kell fordítania a marketingtevékenységére a jelenleginél. Annak érdekében, hogy a tervezett változásokat megismerjék a fogyasztók, a hotelnek meg kell erősítenie a kommunikációs politikáját, hiszen az új célcsoport eléréséhez ez nélkülözhetetlen. Ennek érdekében, szakdolgozatom összegzése után, javaslatokat tettem az általam vélt hiányosságok pótlására, illetve feltártam azokat a területeket, melyek fejlesztésre szorulnak.

Magyar cím

A Hotel Caramell újrapozícionálása

Angol cím

The repositioning of the Hotel Caramell

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Közgazdaságtudományi Kar

Tanszékcsoport/intézet

KTK - Üzleti Tudományok Intézet

Szak

KTK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Mészáros Katalin, Dr. egyetemi docensmkatalin@ktk.nyme.hu

Helyi kari azonosító

KBAN-15/59

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Adorján Márk Attila
Dátum: 2015. Nov. 25. 13:57
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 25. 13:57
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/979

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet