IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA

Csorba, József (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KNL-14_16.pdf] PDF
KNL-14_16.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Image scrutiny or what effect the marketing communication of fast food restaurants has on society

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Dr. Katalin
PHD.

Helyi kari azonosító

KNL-16/14

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): József Csorba
Dátum: 13 Júl 2016 10:01
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:22
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1636

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet