Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden

Wolf, Dávid (2017) Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of Bachelorarbeit 2017. Wolf Dávid ,Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. '.pdf] PDF
Bachelorarbeit 2017. Wolf Dávid ,Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. '.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A marketing és annak a pszichológiai hatásai a vevőkre

Angol cím

The marketing and its psychological impacts on customers

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Joób, Márk
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KBAN-17/58

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): tanuló Dávid Wolf
Dátum: 24 Máj 2018 11:00
Utolsó módosítás: 03 Már 2023 07:31
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/3517

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet