Kindergarten teachers' pedagogical perceptions and motivations in foreign language development

Herczegne Velkey, Eszter (2014) Kindergarten teachers' pedagogical perceptions and motivations in foreign language development. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Herczegne_Velkey_Eszter-szakdolgozat-J894RF.pdf] PDF
Herczegne_Velkey_Eszter-szakdolgozat-J894RF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (579kB)

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kitzinger, Arianna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Bálint Brand
Dátum: 20 Júl 2015 11:49
Utolsó módosítás: 20 Júl 2015 11:49
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/777

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet