Tételek ahol a szak "BPK - Gyógypedagógia (BA)" és a mű dátuma 2022

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | G | H | J | K | M | N | S | T | V
Találatok száma: 23.

B

Benkőné Klára, Júlia (2022) MÓDSZERTANI SEGÉDLET GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLÉLETTEL,- AZ INTEGRÁLTAN OKTATOTT SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK SZÁMÁRA,- NÉMET KER A1 SZINTEN A TAVASZ TÉMAKÖRBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Csípőné Németh, Ildikó Ilona (2022) Óvodáskorú gyermekek részképesség vizsgálatai: Könnyű-e átlépni az iskola küszöbét? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Domján, Nikolett (2022) Tanulási problémák prevenciója, avagy az iskolaéretlenséget mutató gyerekek fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Gelencsér, Adél (2022) Az eltérő fejlődésű gyermeket nevelő szülők életminősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Godina, Mónika (2022) Eltérő fejlődésű kisgyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gombásné Vigh, Natália (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermek és szülő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gácsi, Nóra (2022) Pedagógusi Attitűd Vizsgálata A Sajátos Nevelési Igényű Testvérpárok Összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Horváthné Keszte, Katalin (2022) A tanulásban akadályozott gyermekek zenei fejlesztésének módszerei a NAT elveinek figyelembevételével (Kodály nyomán). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jakab, Zsófia Réka (2022) A szexuális nevelés és a gyógypedagógia kapcsolata A szexuális nevelés megjelenése a Soproni Gyógypedagógiai Intézmények Pedagógiai Programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Konczér, Henrietta (2022) A LOVASTERÁPIA SZEREPE A GYÓGYPEDAGÓGIAI REHABILITÁCIÓBAN- EGY TAPASZTALT ÉS EGY PÁLYÁJA KEZDETÉN LÉVŐ LOVASTERAPEUTA SZEMSZÖGÉBŐL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Magyarlaki, Martina (2022) A fogyatékos gyermekek bántalmazásának felismerése, a gyógypedagógus szerepe a jelzőrendszerben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Regina (2022) TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA TÖBBSÉGI ÉS SZEGREGÁLT ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Merkwart-Németh, Renáta (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének hatása az intellektuális képességzavarral élő tanulóknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy, Fruzsina (2022) Muscularis dystrophias gyermek korai fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyeste, Mária Irén (2022) Beiskolázva - Diagnózistól az intervencióig első osztályban –. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Anett (2022) Iskolaérettség (iskolai sikeresség előrevetítése) az iskolába lépő első osztályosok elemi alapkészségeinek fejlettsége tükrében - egy DIFER mérés tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Erika (2022) Mentorműhely Gyógypedagógus Szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Soós, Bernadett (2022) A mesepedagógia alkalmazási lehetőségei a gyógypedagógia világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Bernadett (2022) Segíts kérlek, hogy mások is megértsék lelkem hangjait! Zeneterápia, mint komplex fejlesztés az autizmus spektrum zavarral küzdök megsegítésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, András (2022) Kinetikus iskolarajz vizsgálata SNI tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Tasnádi-Németh, Petra (2022) A Rett szindróma sajátosságai, egy eset bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Dorina Andrea (2022) Tanulásban akadályozott gyermekek szociális integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga, Enikő (2022) Korai fejlesztés megvalósulása a bölcsődei integrációban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Mon Apr 29 17:45:58 2024 UTC.