Tételek ahol a szak "BPK - Gyógypedagógia (BA)" és a mű dátuma 2023

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | H | I | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Á
Találatok száma: 46.

B

Bartalis, Viktória (2023) Az agility kutyás sport fejlesztő hatásának vizsgálata a sajátos nevelési igényű gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Batta, Krisztina Noémi (2023) A zene személyiségfejlesztő hatása a tanulásban akadályozott gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baumgartner, Dorina (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja és inklúziója különös tekintettel az óvodai nevelésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Beró, Katalin (2023) A LOVASTERÁPIA HATÁSA AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ ÓVODÁS ÉS KISISKOLÁS KORÚ GYEREKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnárné Torma, Krisztina Judit (2023) A keresztény szellemiség és értékrend megjelenése a családokban és a pedagógiai színtereken, ahol akadályozottsággal együtt élnek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bódi-Kassai, Dorottya (2023) A járványhelyzet hatása a gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Csabainé Sebestyén, Lilla (2023) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Farkas, Evelin (2023) Autizmus Spektrum Zavar Elméleti és Gyakorlati Összehasonlítása, Egy Szülő Szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fenyvesi, Éva (2023) Gombolkozz ki! A gombképkészítés, mint művészeti jellegű foglalkozás és annak komplex hatása az autizmussal élő gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Zsuzsanna Veronika (2023) L. Ritók Nóra "Művészettel nevelés" módszertana és adaptációs lehetőségei a tanulásban akadályozott gyerekek fejlesztésében, szegregált intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Futóné Vánkovics, Anita (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek a szakképzésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Godóné Koszterics, Melinda (2023) Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Havasi, Petra (2023) Sajátos nevelési igényű negyedik osztályos tanuló esetbemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Heidt, Judit (2023) 2 ÉS 6 ÉV KÖZÖTTI AUTISTA ÉS NEUROTIPIKUS GYEREKEK VIZUÁLIS KIFEJEZŐKÉSZSÉG FEJLŐDÉSÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Laura (2023) EGY IDEGI HALLÁSVESZTETT FIÚ KÓRTÖRTÉNETE, ÉLETÚTJA, ÉS SIKERES VÁLLALKOZÁSA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Nóra Éva (2023) A szociális kompetencia fejlesztése tanulásban akadályozott tanulóknál, a magyar nyelv és irodalom tantárgyak keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

I

Iván, Szilvia (2023) Az integráció előkészítése szegregált környezetben többségi tanterv szerint. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Karsay-Turi, Katalin (2023) A tanulási motiváció felmérése tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Zsigmond, Éva (2023) 2800 Tatabánya, Aknai házak 3. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klobetz, Rebeka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek bántalmazása az intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács-Baráth, Dorka Laura (2023) TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koós, Katica (2023) A mese alkalmazása a többségi intézményben tanuló gyerekek érzékenyítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Lippai, Viktória Anna (2023) Az akadálymentesítés befolyása, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lákics, Ivett (2023) Közös munka, közös célért - A gyógypedagógusok és a tanítók attitűdvizsgálata a sajátos nevelési igényű általános iskolás gyerekek integrált neveléséről, valamint az azt megalapozó szakmai együttműködésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lázár-Bontó, Petra (2023) A dinamikus szenzoros integrációs terápia lehetőségei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Markó, Katalin (2023) Gondolkodás fejlesztés matematikai tartalommal a tanulási zavarok csökkentésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marton, Réka (2023) AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET AKTUÁLIS PEDAGÓGIAI KÉRDÉSEI - Iskolaérettség az óvodapedagógusok, gyógypedagógusok és tanítók szemszögéből -. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Dorina Andrea (2023) Az iskolai lemorzsolódás tényezőinek vizsgálata a BGSZC Giorgio Perlasca Vendéglátóipari Technikum és Szakképző Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Mercédesz (2023) Tanulásban akadályozott gyerekek képességfejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mudróczki-Csonka, Szilvia (2023) Fogyatékos gyermek született a családba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mácsai, Ildikó (2023) A TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT TANULÓK SZOCIÁLIS VISELKEDÉSÉHEZ KÖTŐDŐ KOMPETENCIÁI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Katalin (2023) Zsámbék templomainak képzőművészeti értékei és a vizuális nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy, Orsolya (2023) A szakiskolát végzett tanulásban akadályozott fiatalok munkaerőpiaci lehetőségei Tatán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyirő, Kamilla (2023) A szülői attitűd és a testvéri szerepek formálódása fogyatékos gyermek érkezésekor a családba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zsófia (2023) A tanítók, a tanárok és a gyógypedagógusok attitűdvizsgálata a tanulásban akadályozott gyerekek integráltan neveléséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh-Kondor, Hajnalka (2023) Számítógépes alkalmazások az 5-10 éves korú és autista gyerekek fejlesztésében otthoni és iskolai környezetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Polgárdi, Zsófia (2023) A mese hatása a Down-szindrómás gyermekek beszédére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Porkoláb-Rónai, Ildikó Ilona (2023) Játékpedagógiai kutatás a gyógypedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pákozdi-Sági, Gabriella Dóra (2023) Sajátos Nevelési Igényű tanulók jelenléte és megsegítése a Soproni Egyetemen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Rapi, Júlia (2023) Kapcsolati háló a fejlesztési folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Szabó, Zsanett (2023) A kora fejlesztés hatásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szantner, Petra Mónika (2023) Montessori-módszer a Közel-Keleten saját tapasztalataim alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Tischler, Noémi (2023) A Kangoo Jumps fejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga, Erika Anna (2023) Az értelmileg érintett gyermekek keresztény szellemű nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Viktorin, Kinga Noémi (2023) Örökbefogadási eljárás Magyarországon különös tekintettel a fogyatékkal élők esélyeit vizsgálva. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Á

Ábrahámné Takács, Kornélia (2023) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése, kezelése, óvodai és más pedagógiai színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Tue Apr 30 20:04:28 2024 UTC.