Tételek ahol a szak "BPK - Gyógypedagógia (BA)" és a mű dátuma 2025

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 44.

Anek, Janka (2025) Munkamemóriafejlesztés a tanulási zavar mögött - Az alacsony munkamemória kompenzálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bandi, Olívia (2025) Az autizmus spektrum zavarral élő gyermek és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencsik, Lilla (2025) Esettanulmány egy autizmus spektrum zavarral élő gyermek óvodai integrációjáról. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berényiné Gombos, Katalin (2025) Az integráció megvalósulása egy konkrét eset kapcsán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseke, Zsófia (2025) Szenzoros mozgásfejlesztés hatásai az autista gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csőkör, Georgina (2025) A Komplex Mozgásterápia óvodáskorban a tanulási nehézségek elkerülésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dergez, Blanka (2025) Az anyanyelv elsajátításának folyamata és az olvasóvá nevelés a digitalizáció tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dobos, Fanni (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek kinetikus iskolarajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Erős-Bojtos, Rita (2025) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése az óvodapedagógusok attitüdjének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Földes, Gáborné (2025) Az ADHD-s gyermekek szocializációjának vizsgálata a többségi iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fülekiné Mike, Dominika (2025) Pedagógusok attitűdje az integrációval, inklúzióval kapcsolatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gaál-Májer, Linda Viktória (2025) Elköteleződve az érzékenyítés mellett. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Győri, Virág (2025) A lovas-fejlesztő foglalkozások hatásai a kommunikációs- és motoros képességekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Illés, Nikoletta (2025) Autista és értelmileg akadályozott gyermekek hatása a családdinamikára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Khirani, Rea Zina (2025) Fejlődési diszkalkulia és kapcsolódó matematikai képességek: Szisztematikus irodalmi áttekintés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Fanni (2025) Szülői vélemények vizsgálata az iskolaérettség kérdéskörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, hallgató Nóra (2025) A SEGÍTŐ-SZINDRÓMA, A LELKI EGÉSZSÉG ÉS A PARENTIFIKÁCIÓ ÖSSZEFÜGGÉSEINEK VIZSGÁLATA SEGÍTŐ SZAKMÁBAN DOLGOZÓK ÉS PEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krajczár, Noémi (2025) Általános iskolás korú fogyatékkal élők sportolási és szabadidős tevékenységeik lehetőségei és hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurja, Marietta (2025) A testvérkapcsolatok alakulása az értelmileg akadályozott gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kárpáti Ottó Árpádné Sinkovits, Szilvia (2025) A beszédfejlődés támogatása mozgásterápiák alkalmazásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lévai, Nárcisz (2025) Az autizmusban érintett gyermekek kognitív és szociális képességeinek fejlesztése meseterápiával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lőrincz, Alexandra (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magai, Henriett (2025) Utógondozói modellek szerepe és fontossága a múltban és a jelenben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maglódi, Milánné (2025) A kisgyermekkori neuropedagógia mint támogató rendszer. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Nikoletta (2025) Az iskolakészültség mérése a Rábapatyi Arany János Általános Iskola 1. osztályában tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Katalin (2025) Az integrációval kapcsolatos pedagógusi attitűdök vizsgálata a Kemenesmagasi Általános Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Mária (2025) A szülői attitűd hatása a korai fejlesztésre-Tatabánya vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh-Pajter, Veronika (2025) Esettanulmány egy hatéves fiú beszédfejlődéséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pőcze, Zoltán (2025) A szülői attitűd hatása a fogyatékkal élő gyermek fejlődésére és fejlesztésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Smudla, Melinda (2025) Autista gyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Supka, Zsófia (2025) Szenzomotoros integráció hatásai a kognitív fejlődésre a korai időszakban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szarvas, Mónika (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja egy általános iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szekeres, Terézia Zsanett (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek képességstruktúrájának fejlesztése mozgásterápiák segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szemenyei, Judit (2025) Az általános iskola hátránykompenzációs szerepe, hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szirochman, Éva Barbara (2025) Az óvodáskori mozgásterápia hosszútávú jótékony hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tagyi, Csenge (2025) A lóasszisztált foglalkozások hatása a pszichoszociális és kognitív képességek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tihanyi, Tamara (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése állat asszisztált terápia segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Melinda (2025) ADHD diagnózisú tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Gabriella Krisztina (2025) Sni tanulók integrálása a Mocsai Arany János Általános Iskolában - Inklúziós index készítése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Viosz, Boglárka (2025) A SZEMLÉLETFORMÁLÁS HATÓTÉNYEZŐI, NEHÉZSÉGEI AZ ADHD-S GYERMEKEK IRÁNT,ÓVODÁBAN , ÁLTALÁNOS ÉS KÖZÉPISKOLÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Virág, Noémi Anna (2025) A mese hatásai és a sajátos nevelési igényű gyermekek olvasásmotivációja alsó tagozaton. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zádori-Rudolf, Edit (2025) Hivatás vagy mesterség? A tanári kompetenciák értékalapú vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ács, Adél (2025) A CSALÁD SZEREPE NAPJAINKBAN, A SÉRÜLT GYERMEKET NEVELŐ CSALÁDOK. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Újházi, Noémi (2025) A különféle művészeti módszereket alkalmazó pedagógiai módszertan, azon belül a drámapedagógia által fejlesztett implicit képességek hatása a pedagógiai teljesítményre és kognitív képességekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Sat Jun 28 22:11:26 2025 UTC.