Item where specialization "BPK - Óvodapedagógus (BA)" and date of item 2015

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 96.

B

Bajmóczy Katinka, (2015) A zenei nevelés megvalósulása az óvodai mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baracs Gergő, (2015) Népi játék, tánc és hagyományok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benecz Angéla, (2015) Kisgyermekkori magatartászavarok kezelése az individuálpszichológiai alapokon nyugvó bátorító pedagógiával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bertha Edina, (2015) A gyermekkor története. A gyermeklét és gyermekfelfogás az ókortól napjainkig. A két világháború közötti falusi élet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bögre Nikolette, (2015) Egy autista gyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Böröck-Scheer Tímea, (2015) A pogány magyar hitvilág és az égigérő fa típusú mesék kapcsolódásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Cseh Gréta, (2015) A magyar bábjáték története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseke Bettina, (2015) A család szerepe a kisgyermek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csípőné Németh Ildikó Ilona, (2015) A szellemi táplálék fontossága,avagy hová tűnik a gyermekkor? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csóka Eszter, (2015) Gyöngygallérok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csősz Anita, (2015) ... mert akkor hiányzott az ovi. Az 5-7 éves kisgyerekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának érzelmi összetevői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czár Beáta, (2015) Legends and Children Stories from Aotearoa, the Land of the Long White Cloud. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Demeter-Vörös Andrea, (2015) Mesélés kicsit másképp...azaz az interaktív mesélés előnyei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Doernbrack Mária, (2015) Zöld óvoda a fenntarthatóság jegyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dóczy Bettina, (2015) Gyermekjátékok története Mackótörténet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Erdélyi Nikolett, (2015) Az ókori görög és római gyermeknevelés összehasonlítása a jelenkori családi neveléssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Eredicsné Tényi Tilda, (2015) A kötődés és a mese szerepe. Ölembe veszlek, elmesélem…. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Fehér Annamária, (2015) Az óvodáskorú gyermekek óvodai és otthoni játéktevékenységének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frenyó Zsófia, (2015) A gödöllői Waldorf Óvoda és Iskola története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fribiczer Szabina, (2015) A hagyományok, népi játékok jelenléte, illetve a digitális kor beköszönte Vitnyéden a kisgyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frigy Lilla, (2015) Az óvodás korú gyermekek mesehallgatási szokásai a Vasvári Ficánkoló óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábiánné Tóth Krisztina, (2015) Óvodából iskolába. A nagycsoportos gyermekek beszédmagatartásának vizsgálata egy szűrőeljárás bemutatásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Gergácz Marietta, (2015) A teljes és nem teljes családban felnövő gyermekek családrajzainak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gruber-Kazinczy Adrienn, (2015) Gyermeklét és gyermekfelfogás a két világháború közötti Magyarországon. Városi lét és falusi lét. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáspár Adrienn, (2015) Irodalom az óvodai nevelés szolgálatában Magyarországon és Angliában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Hegyessy Éva, (2015) A szóbeli idegen nyelvi kommunikáció első lépései. Az óvodás korú gyermek idegen nyelvi fejlesztése multikulturális környezetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herman Lászlóné, (2015) A ház projekt a hegyeshalmi Napsugár Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Hajnalka, (2015) Mit veszítünk mesék nélkül? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Kitti, (2015) Is a foreign language /English/ beneficial to children in early age? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Krisztina, (2015) Autisztikus élet - részlet egy fejlődési zavarral élő kisgyermek világából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Krisztina, (2015) Az óvodáskorú gyerekek játékokhoz fűződő érzelmi kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Szandra, (2015) Óvodai labdás gyakorlatok jelentősége a koordinációs képességek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hörmann Lívia, (2015) Részképességzavarok prevenciója óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Juhász Alexandra, (2015) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juranicsné Zemen Katalin, (2015) Szelektív mutizmus, avagy a választott némaság. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kajtár Kata, (2015) Vele vagy nélküle? A testvérek óvodai csoportban történő elhelyezésének kérdésköre az óvodapedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kancsal Zsoltné, (2015) Szülőföldem népi gyermekjátékai és énekes népszokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss Eszter, (2015) Korai nyelvfejlesztés egy családi napközi programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kmecz Anita, (2015) A szabadidősportok szerepe az óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koloszár Gyöngyi, (2015) Kisgyermekkori nyelvi fejlesztés célnyelvi környezetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Korcz Zsófia, (2015) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása az óvodás gyermek társas viselkedésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács Eszter, (2015) Projektmódszer az óvodában - Cicaprojekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács Tamás, (2015) A pedagógus szerepvállalása a bokasüllyedés prevenciójában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozák Tamásné, (2015) Értékmegőrzés és hagyományteremtés a Lewinszky Anna Gyakorló Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kreschka Ágnes, (2015) Árvák - Valahol Európában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kruppa Éva, (2015) What makes a good bilingual kindergarten teacher? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuti Vivien, (2015) A gyermeki világ tükörképe: a rajz avagy a testvéri kapcsolatok feltárása a rajzelemzés segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóber György Márk, (2015) Lelki traumák, sérülések és haláleset tükröződése az óvodáskorú gyermek játékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóbor Barbara, (2015) A verbális agresszió kialakulása óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kósa Krisztina, (2015) Gyermekjátékok története: a puzzle. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Lancendorfer Anett, (2015) Az óvodapedagógus szerepe a gyermek zeneszeretetre nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Luterné Jáger Gabriella, (2015) Fenntarthatóságra nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lékai Nóra, (2015) Az 5-6 éves korú gyermekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának összehasonlító elemzése a kinetikus óvodarajz módszerének segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Mikita Dóra, (2015) A beregi szőttes XX. századi története napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár Ibolya, (2015) Az óvodai multilingvális-multikulturális nevelés elmélete és gyakorlata Pápán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mákos Henriett, (2015) A szülői szerep alakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márkus Eszter, (2015) A családi kommunikáció. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Módos Mónika, (2015) A digitális média hatása a gyermeki világképre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mónok Ágnes, (2015) A gyermekkori kétnyelvűség megítélése a XXI. századi magyar társadalomban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy Marina, (2015) A művészetterápia szerepe a lelki egészség megőrzésében, különös tekintettel a Varázsmese Terápiára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Naisz Réka, (2015) Az óvodai testnevelésben található prevenciós gyakorlatok aránya és mértéke a gencsapáti és a lukácsházi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Alexandra, (2015) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Júlia, (2015) A táltos-, a tündér- és a boszorkány - mint népmesei motívum - előfordulása a szigetközi hiedelemmondákban, és népmesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Katalin, (2015) A zenei ízlés fejlesztésének időszerű kérdései, lehetőségek az ének-zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Réka, (2015) A víz bázisú festékanyagok alkalmazása az óvodai munkában. A színek szerepe a vizuális nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

O

Oláh Tímea Andrea, (2015) "Kerek egy esztendő". Énekes népszokások és hagyományok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Paksi Katalin, (2015) A mese jelenléte a kisgyermekek életében régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pleiveisz Adrienn, (2015) A szülő-gyermek kapcsolat alakulása napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pontyos Ildikó Mária, (2015) A Biblia emberképe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Ruszin Borbála, (2015) Hamala videósorozat pedagógiai és pszichológiai elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rácz Barbara, (2015) Az óvodáskorú gyermekek családrajzainak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Schepanski-Stőger Bernadett, (2015) Lombikban született anyák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schwahofer Nóra, (2015) A kőszegi "Hunyadi Mátyás" Katonai Alreáliskola története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sinku Eszter, (2015) A hároméves kortól kötelező óvodáztatás kérdésköre a szülők és az óvodapedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Siposné Kovács Eszter, (2015) "Csak tiszta forrásból" - Kodály-módszer. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sirokmán Dóra, (2015) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soltész Dóra, (2015) Idegennyelvi-nevelés az óvodában? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalma Katalin, (2015) Jutalmazás és büntetés hatásainak elemzése a nevelésben : Jutalmazás és büntetés helyett bátorító – pedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szöllősi Adrienn, (2015) Az úszás jelentősége az óvodáskorú gyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Takács Dóra Orsolya, (2015) A Népmesekincstár Mesepedagógia Módszer alkalmazása az óvodai mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ticzné Borsos Gabriella, (2015) A bábjáték csodálatos világa : Bábos mindennapok a balatonfűzfői Szivárvány Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tisza Klaudia, (2015) Bátorító pedagógiai lépések az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Bianka, (2015) A válás hatása a személyiségre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Katalin, (2015) A zene személyiségformáló ereje. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török Anita Zsuzsanna, (2015) Tájképfestés különböző technikákkal (a szombathelyi víztorony). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török Fanni, (2015) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Vajas Zsófia, (2015) Kompetencia alapú zenei nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Annabella, (2015) Atlétikai mozgások szerepe, megjelenése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Krisztina, (2015) Kodály Zoltán elvei a kisgyermekek nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Renáta, (2015) Magatartászavarok kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Vivien, (2015) Maradandó tudást élményről élményre -projektmódszer az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Verrasztó Szilvia, (2015) Zenei tehetség felfedezése és fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vida Diána, (2015) Az óvónő és a szülők szerepe a gyermek beszédkészségének fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh-Paksi Anita, (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Völfinger Barbara, (2015) A beszédhibás gyermekek fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Z

Zámbó Dóra, (2015) Az úszás jelentősége az asztmás gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

This list was generated on 2019. április 24. 02:38:11 CEST.