Item where specialization "BPK - Óvodapedagógus (BA)" and date of item 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: | A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | É
Number of items: 123.

Fekete Tiborné, (2016) A pedagógus szerepe és felelőssége a kisgyermek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A

Adorján Bernadett, (2016) Kompetencia alapú óvodai programcsomag. A kompetenciafejlesztő munka megvalósítása a sümegcsehi Lurkó Óvoda, Egységes Óvoda- Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Amberg Anita, (2016) Élmény alapú tanulás lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

B

Babos Vivien, (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakos Mariann, (2016) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh Viktória, (2016) Figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral diagnosztizált gyermek, az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsyné Süle Ildikó, (2016) Mese szerepe a mindennapokban és előnyei az óvodákban és otthonainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartakovics Bettina, (2016) A gyermekkép koronkénti változása, felfogása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baráth Lilla Emma, (2016) A gyermekjátékok története - a babák világa. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencze Éva, (2016) Tapolca élő kézműves hagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bogdán Zóra Dalma, (2016) Mi a zene? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár Anasztázia, (2016) Óvodáskorú gyermekek egészségnevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár Bettina, (2016) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálatok alapján. Az óvodához fűződő kapcsolat vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borosné Töreki Piroska, (2016) Szociális tanulás fontossága a gyermeki játékban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borsodi Inez, (2016) Alternatív óvodák programja elméletben és gyakorlatban egy berlini és egy magyar óvoda fókuszában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Botka Ágnes, (2016) A vízbázisú festékanyagok alkalmazása az óvodai munkában, a színek szerepe az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bánszki Noémi, (2016) Művészetre nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Csilinkó Marietta, (2016) Az olvasás jelentősége, problémái a XXI. században. A felolvasás, mesélés jelentősége a gyermekek későbbi olvasási szokásaira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiszár Renáta, (2016) A Montessori-eszközök régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csánitz Adrienn, (2016) Mai gyermekkép a szülők és az óvodapedagógusok véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csávás Dóra, (2016) A bábozás szerepe az óvodapedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Dani Krisztina, (2016) Az ölbeli játékok és mondókák hagyományozásának vizsgálata Sopronkövesden. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dobos Dalma Emőke, (2016) A XIX. századi család és nemi szerepek jellemzőinek megjelenése a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Egyed Rita, (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Eisenberger Szandra, (2016) Nyelvi beszédfejlődés óvodáskorban. A kisgyermekek beszédfejlesztése az óvodapedagógus és a logopédus együttműködésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Eőry-Major Dóra, (2016) Az ősi magyar hitvilágban élő mitikus lények szimbolikája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Farkas Teodóra, (2016) Az óvodáskorú gyerekek játékai szülői vélemény alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér Cecília, (2016) Magyar népmesék az életvezetés szolgálatában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ferencziné Jenei Tünde, (2016) Családi kommunikáció összehasonlító vizsgálata magatartászavaros és sine morbo óvodáskorú gyermekek szüleinek és pedagógusainak körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fias Adrienn, (2016) Magyarország XVII.-XVIII. századi társadalmi és családi helyzetének összehasonlítása a XXI. századdal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor Virág, (2016) Egy új paradigma: a néptánc fejlesztő hatása a hagyományok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fullár-Komatits Gertrúd, (2016) Sakkozzunk? Sakkozzunk? - Az óvodáskorú gyermekek sakkoktatásában rejlő lehetőségek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Gansberger Júlia, (2016) Segédeszközök szerepe az óvodai úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gaál Mária Andrea, (2016) Kokas Klára szemlélete az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gerencsér Gréta, (2016) Úszás fontossága gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Hajnal Dóra, (2016) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hanzséros Viktória, (2016) Móra Ferenc: Kincskereső kisködmön. "Megtanultam, hogy a kincset a szívében hordozza az ember.". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hardi Viktória, (2016) A zenehallgatás fontossága az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hatos Viktória, (2016) A Kokas Klára-módszer alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Heiner Katalin, (2016) Értelmi, érzelmi, szociális kompetenciák fejlesztésének lehetőségei óvodás gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Adrienn, (2016) Gyermekkép a kezdő pedagógusok szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Júlia, (2016) Csodás mesék és mesés csodák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Nikolett, (2016) A Csepregi óvoda múltja, jelene, jövője. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hudák Evelin, (2016) A testvéri kapcsolatok elemzése a családrajzokon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Huszár Mónika, (2016) Projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - anyák napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jancsek Orsolya, (2016) A két- és többnyelvű gyermeknevelés a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kalkóczkáné Nagy Andrea, (2016) Az óvodáskorú gyermek fejlődésének kritikus tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kelo Számelova Nikoleta, (2016) A játék szerepe a két- és többnyelvű gyerekek világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kises Noémmi, (2016) Jean Jacques Rousseau gyermekképe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss Bernadett, (2016) Az alternatív megoldást kínáló családi napközik léte és szükségessége Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss Viktória, (2016) A győri és Győr környéki óvodapedagógusok életmódjának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss-György Katalin, (2016) Társas kapcsolatok rendszere az óvodáskorban. Szociometriai összehasonlító vizsgálat az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kohán Krisztina, (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Hej, vár, vedd be! BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koncz Daniella, (2016) Egy mozgássérült gyermek integrált nevelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Konyhás Klára, (2016) A kétnyelvűség. Kétnyelvű gyermekek nevelésének elméleti és gyakorlati áttekintése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Korcsmár Flóra Erzsébet, (2016) A családi kommunikáció a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács Zsófia, (2016) Szülőföldem népi kultúrája: A soproni borvidék poncichter hagyománya és a borturizmus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krausz Noémi, (2016) Néphagyományok, népszokások ápolása az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krámli Beáta, (2016) A Freinet-pedagógia alapelveinek és elemeinek megjelenése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Lengyeltóti Réka, (2016) A 19. századi Magyarország nőnevelésének legjelentősebb alakjai és az első nőnevelő intézetek hazánkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács Bernadett, (2016) Az óvodai nevelés a művészetek eszközeivel program sajátosságai az óvodapedagógus hallgatók véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

László Dóra, (2016) Természettudományos világkép formálásának lehetőségei óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Magyar Mónika, (2016) IKT a kisgyermekkori szabad játékban óvodai és családi színtéren. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesterházy Helga, (2016) A gyermekkorban megjelenő magatartászavarokról szerzett ismeretek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár Lilla Laura, (2016) A néphagyományok megjelenése a kis falvaktól a nagyvárosokig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Máhr Judit, (2016) Mese a mindennapokban. Hogyan lépjünk át közösen a mese világába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márkus Fruzsina, (2016) Celldömölk szakrális képzőművészeti emlékei pedagógus szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mázsa Mónika, (2016) Ő választ minket vagy mi választjuk őt? Hogyan befolyásolja életünket a gyermekkorban kialakult kétnyelvűség? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros Dóra, (2016) A rekreációs sportolás színtereinek bemutatása és vizsgálata Kisbéren és környékén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy Andrea, (2016) Grafikai eljárások bemutatása vizsgamunkák alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy Dóra, (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy Dóra Eszter, (2016) Az óvodáskorú gyermekek egészségügyi állapotának felmérése különböző településeken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy Kitti, (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy Renáta, (2016) Korai idegennyelv-oktatás különböző országokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Simon Xénia, (2016) A tipikus és a sajátos nevelési igényű gyermekek családrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemes Lilla, (2016) Az óvodai beszoktatást segítő és gátló tényezők az óvónők és szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemesi-Mittelstiller Nóra, (2016) Tartáshibák megelőzése és kezelésének lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nátrán Tímea, (2016) Beszédkészség fejlődése óvodáskorban. Érvek a televízió ellen és a mesék mellett. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

O

Oláh Tímea Andrea, (2016) "Kerek egy esztendő". Énekes népszokások és hagyományok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oross Zita Rebeka, (2016) Az integráltan nevelkedő sajátos nevelési igényű gyermekek mozgásfejlődése óvodai keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Papp Szilvia Lilla, (2016) Udvarlási és házassági szokások Zalaszentgróton és környékén a XX. század közepén és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Patocskai Katalin, (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Maci projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pavelka Klaudia, (2016) A drámapedagógia jelentősége az óvodai mindennapokban. (Egy gyakorlott drámapedagógus vallomásának tükrében). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Peresztegi Gerda Nedda, (2016) A kooperatív tanulás elmélete és gyakorlata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petrovics Anett, (2016) Az ausztriai és a magyar testnevelés összehasonlítása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pungor Julianna, (2016) Gyermekvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Puskás Dorottya, (2016) A ritmus szerepe és fontossága a kisgyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pécz Leila, (2016) J. A. Comenius kisgyermeknevelésről vallott nézetei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pósza Ramóna, (2016) Sajátos nevelés igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pörzse Zsuzsanna, (2016) A környezeti nevelés és az erdei iskolák viszonya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Recse Dóra Lívia, (2016) Szülőföldem népi gyermekjátékai, énekes népszokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ruttmayer Ingrid, (2016) A válás hatásának vizsgálata az ödipális korszakban lévő gyermekek személyiségére az óvodapedagógus aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rózsa Enikő, (2016) Német nemzetiségi nevelés a szombathelyi Napsugár Óvoda Ibolya csoportjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Schüller Andrea, (2016) Bábjátékok a mindennapok óvodai életében. Az oroszlányi Brunszvik Teréz és Táncsics Mihály Óvoda bemutatásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Emília, (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Eszter Júlia, (2016) Éjjel-nappal televízió. A tévénézés hatásai a gyermekek viselkedésére és nyelvezetére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Melinda, (2016) Az úszás hatása az óvodáskorú gyermekek személyiség- és mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Tímea, (2016) Kokas Klára szemléletének bemutatása a gyermeki kreativitáson keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Veronika, (2016) A gyerekek legkedveltebb játékai. Összehasonlító rajzelemzés óvodások körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Zsófia Zsuzsanna, (2016) Sprachförderung in Wien. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szendi Diána, (2016) A rendkívüli tehetség megjelenése kisgyermekkorban egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szepesi Anita, (2016) Mit jelent a család a mai óvodáskorú gyermekek számára? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szitás Nóra, (2016) A grafikai eljárások bemutatása egy vizsgamunka alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi Réka, (2016) Az óvodapedagógus szerepe az alapkompetenciák fejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süléné Kiss Ildikó, (2016) Játék az óvodában a hagyományőrzés eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Tavasz Csilla, (2016) Egészséges életmód megalapozása az óvodában a sóterápia jótékony hatásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tengelics Szabrina, (2016) Horvátzsidány szakrális művészeti értékei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Turzóné Lázár Zsanett, (2016) Erkölcsi nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Anna, (2016) A népzene és a néptánc hatása a gyerekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Bettina, (2016) A tehetséggondozás lehetőségei az óvodában a Csodabogár Tehetségpont tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

U

Ujfalusi Renáta, (2016) A zene mint terápiás eszköz alkalmazása a győri Fundamentum Óvoda mindennapjaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga Bernadett, (2016) Az anya-gyerek kapcsolat jelentőségének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Brigitta, (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Szonja, (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Virág, (2016) Báb- és drámajátékok a mindennapi óvodai gyakorlatban (Varga Ilona óvónő tapasztalati munkája). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vas Mónika Krisztina, (2016) Az anya-szerep, az anya-apa-gyermek kapcsolat, annak történeti alakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vincze Lilla, (2016) A korai kétnyelvűség elméletének gyakorlati megvalósulása az óvodában és az iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Volentné Paul Zsanett, (2016) Kreativitást és környezettudatosságot erősítő tevékenységek a balatonfűzfői Szivárvány Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vágó Klaudia, (2016) Népszokások, néphagyományok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Várhelyi Ildikó Alexandra, (2016) Az óvodáskorú gyermek fejlődésének kritikus tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh Nikolett, (2016) Meseterápia, avagy a mese hatása az emberi lélekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

W

Wágner Anita, (2016) Ideális csoportszobánk van? Az edukációs terek hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

É

Élő Péterné, (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodában a zene segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

This list was generated on 2019. április 24. 02:53:14 CEST.