![]() | Vissza |
Andor, Dóra (2025) Napjaink óvodapedagógusi nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bartháné Kőmüves, Katalin Terézia (2025) Az óvoda-iskola átmenet nehézségei az érintettek szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Berta, Bianka (2025) MARIA MONTESSORI PEDAGÓGIAI KONCEPCIÓJÁNAK BEMUTATÁSA SZISZTEMATIKUS SZAKIRODALMI ELEMZÉSSEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár-Dóka, Eszter (2025) Kora gyermekkori matematikai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bódi, Réka (2025) AZ ISKOLAÉRETTSÉG VIZSGÁLATA NAGYCSOPORTOS ÓVODÁSOK KÖRÉBEN VAS VÁRMEGYEI KISVÁROSBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csizmazia, Boglárka (2025) A játék szépsége számít? Az esztétika és giccs szerepe az óvodai játékválasztásban és a gyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csordás, Eszter (2025) Társasjáték a digitális korban Játék az óvodás korú gyermekek fejlesztésének szolgálatában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czukelter, Márta (2025) Dr. Nagy Emilné Dr. Göllner Mária és az első Waldorf óvoda nyomában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Delabona, Dzsesszika (2025) A környezettudatosság kialakításának lehetőségei, zöld óvodák bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Deáki-Tóth, Aliz (2025) Állami gondozásban nevelkedő és onnan örökbefogadott gyermekek óvodai integrációja és fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dávid-Tóth, Barbara (2025) Érzelmi intelligencia egy digitalizált korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farádi, Natália Krisztina (2025) A szülői nevelés hatása kiemelten a hátrányos helyzetű gyermekekre, Vas vármegye vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ferenczi, Kamilla (2025) Az ókori görög családi modell. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füredi, Babett (2025) Tehetséggondozás az óvodai nevelésben Drámapedagógiai módszerek óvodáskorú gyermekek tehetség felismerésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gede-Kiss, Nikolett (2025) Projektpedagógia a Győrújbaráti Pitypang Óvodában Magyarország projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gerencsér, Dorina (2025) Gyermekjátékok az 50-es években és napjainkban – Fókuszban a drónok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Greffer, Gréta (2025) Az óvodapedagógus és a szülő kapcsolatának 21.századi paradigmatikus változásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyarmati, Dóra (2025) Zöld és hagyományos óvodák összehasonlítása Vas vármegyében, a körmendi kistérségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyurák, Viktória (2025) Szlovákiai magyar nemzetiségi óvodai nevelés és a magyarországi magyar óvodai nevelés összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hanzséros, Vanda (2025) A lánynevelés és női művelődés története – Egy hivatás, két intézmény, avagy a lánynevelés jelentősége a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedüs, Krisztina (2025) Eltérő képességű gyermekek személyiségének megismerése meserajzok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Krisztina (2025) A mese hatása az óvodáskorú gyermek személyiségfejlődésére a többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Luca Rebeka (2025) A MESE VARÁZSA – A GRIMM TESTVÉREK HÓFEHÉRKE TÖRTÉNETÉNEK MÚLTJA ÉS JELENE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Mónika (2025) Ambiciózus szülői nevelési stílus hatása a gyermekek magatartására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Illés, Nóra Virág (2025) Alternatív pedagógiák a gyakorlatban egy fővárosi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jagodics, Zsaklin (2025) Környezeti nevelés európai erdei óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kancsal, Alina Luca (2025) Az alfa generáció óvodáskorú gyermekeinek szimbólumhasználata a szabadrajzokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kelemenné Farkas, Ágnes (2025) A szülői nevelési stílusok hatása kisgyermekkorban. A szülő és az óvoda kapcsolata. A szülői attitűdök hatása a korai fejlesztésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Korcz, Dorina Fanni (2025) A család és az óvoda együttműködése a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, integrálásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Kurcsics, Annamária (2025) Babaháztörténet,babaházak szerepe a nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kozmáné Molnár, Valentina (2025) Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kósa, Fanni (2025) Két óvodai csoport kapcsolati hálójának feltérképezése szociometriai módszerrel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lajosné Németh, Viktória (2025) A kisgyermekek sikeres befogadása az óvodában – a bölcsőde - óvoda átmenet kérdésköre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lentulai, Petra Aranka (2025) A Bakonyi Kisbetyár Erdészeti Erdei Iskola kapcsolata egy környező óvodával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ludvai-kovács, Barbara (2025) AZ ÓVODAI MATEMATIKAI NEVELÉS GYERMEKKÖZPONTÚ MEGVALÓSÍTÁSI LEHETŐSÉGEI-TÁRSASJÁTÉKOK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Maráczi, Alexandra (2025) Koronavírus hatása a családok életére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Merkl, Henriett (2025) Az ingázás hatása a családra és a minőségi időre a hármashatárrégióban (Ausztria - Magyarország- Szlovákia). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mógor, Rita (2025) Csecsemő- és gyermekhalandóság alakulása Európában a XIX. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Müllner, Zsófia Anna (2025) Az óvodapedagógus és a logopédus kapcsolata a gyermekek beszédfejlődése érdekében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Melinda (2025) Az óvoda-iskola átmenet nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy-Kovács, Viktória (2025) Nemzeti nevelés, hagyományőrzés, a népi kultúra megjelenési formái az óvodában Advent az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Kovács, Hajnalka Márta (2025) A pozitív pszichológia, a pozitív gondolkodás és a boldogságórák kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Noémi Rózsa (2025) Bezerédj Amália és műve, a Flóri könyve-A korabeli pedagógiai sajtó tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pintér, Glória (2025) Német nemzetiségű óvodák mindennapjai Győr-Moson-Sopron-, és Vas vármegyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Presznyák, Anasztazia Cynthia (2025) Covid utáni élet: Új időszámítás a nevelésben a pandémia után. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rosta, Regina (2025) Digitalizáció hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Róth, Kitti (2025) Múlandóság megértése: Hogyan hatnak a halállal kapcsolatos népmesék a gyermekek személyiségfejlődésére? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Zita (2025) Erdei óvodai programlehetőség a Bakonyban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Steierlein, Luca (2025) A Balaton-felvidék lehetőségei a kisgyermekes családok számára a környezeti nevelés terén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sturm, Kiara (2025) A személyiség szerepe az oktatásban és nevelésben: A pedagógus jellem és annak hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Hidvégi, Orsolya (2025) A szülői kompetenciák fejlesztési lehetőségei a Szombathelyi Egyházmegye által fenntartott óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Póhr, Laura Bianka (2025) A kisgyermekek környezeti nevelése a családban és az óvodában A szülők környezettudatos szokásainak vizsgálata a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Zsóka (2025) XXI. századi szülő-gyermek kapcsolat. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szihay, Renáta (2025) Az óvoda-iskola átmenet problematikája a képességek fejlettségének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Székely-Nagy, Dóra (2025) Szülő-gyermek kapcsolatok a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tollár, Bernadett (2025) Látjuk-e a fától az erdőt? Erdészek és oktatás Finn és Magyar szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Turay-Novák, Natália Mariann (2025) Kényszer és sorsszerűség Cikkek a gyermekmunkáról az 1860 és 1879 között kiadott hazai sajtótermékekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Veronika Zsófia (2025) Digitális alkalmazások használata a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vers, Lili (2025) Az olvasott és mediatizált/ képernyőn látott mese hatása az óvodás korú gyermek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vilics, Andrea (2025) Neuropedagógiai ismeretek és neuropedagógiai alapokon nyugvó fejlesztési lehetőségek a magyarországi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.