Tételek ahol a szak "LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 11.

Balogh, Ákos (2018) Die aktuelle Lage des Eisenbahnpersonenverkehrs und des Bahntransports in Ungarn. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Damou, Brahim (2018) Die Kostenoptimierung der nachgelagerten Transport HIRSCHMANN-AUTOMOTIVE. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Flaskár, Bettina (2018) Unternehmenskultur und Unternehmenswerte an den Jubiläumsveranstaltungen der AUDI HUNGARIA Zrt. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Frányi, Ádám (2018) Die gegenwärtige Rolle der Automatisierung: wie die künstliche Intelligenz den Finanzsektor verändert. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Gombás, Vivien (2018) Die Umweltleistungen und -einflüsse der Automobilhersteller: das Fallbeispiel von Mercedes-Benz. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Grundtner, Patricia (2018) Information und Wissen als Produktionsfaktoren. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Horváth , Nikolett (2018) Nicht-monetäre Instrumente zur Steigerung der Mitarbeiterbindung in Unternehmen. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Könye, Dóra (2018) So geht's in der Pop-Branche, oder Marketing in der Musikindustrie. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Mohar, Cornelius (2018) Sportsponsoring als Marketinginstrument in dem Management. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Nyulász, Krisztián (2018) Sportsponsoring. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Varga, Luca (2018) Die Effekte der Werbung auf unsere Gesellschaft: das Körperbild der Frau. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Sun Apr 28 08:52:24 2024 UTC.