Tételek ahol a szak "LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)" és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | G | K | P | S | T | V
Találatok száma: 16.

A

Agócs, Piroska (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

B

Barkovics, Ivett Krisztina (2016) A költségek és a költséggazdálkodási tevékenység meghatározó szerepe a vállalat működésében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Berecz, Nikolett (2016) A közösségi média a GYSEV Zrt. marketingkommunikációjában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Bruckner, Máté (2016) Jelzáloghitelezés. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

C

Csali, Bettina (2016) A Csali Szőlőbirtok marketing tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

D

Dús, Bence Gábor (2016) Az autóversenyzés, mint sportág, társadalmi, gazdasági tényezőinek vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

G

Grubits, Tamás (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

K

Kiss, László Krisztián (2016) A fogyasztói és vásárlási szokások átfogó vizsgálata Győr-Moson-Sopron és Budapest (Pest megye) használt autó piacán. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kissné Sághegyi, Katalin (2016) Employee Branding kialakítása a Bourns Kft.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kovács, Nóra (2016) Fogyasztói magatartás vizsgálat általánosságban és specializáltan az élelmiszer diszkontokra értelmezve. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kuslics, Petra Mária (2016) Ágfalva a lehetőségek és fejlesztések tükrében - turisztika és szolgáltatás. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

P

Prohászka, Judit (2016) A soproni szépségszalonok működése és marketingkommunikációs eszközeinek hatékonysága. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

S

Szalay, András (2016) Az Autoliv Kft. infrastruktúrális bővülésének bemutatása a lean szemlélet jegyében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

T

Töreki, Patrícia (2016) Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

V

Varga, Roland (2016) Egy vállalkozás marketingstratégiai-tervének kidolgozása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Vörös, Henrietta (2016) A táblás csokoládé vásárlói magatartását befolyásoló tényező elemzése a kapuvári Spar szupermarketben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Fri Mar 29 15:31:16 2024 UTC.