Tételek ahol a szak "LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | D | G | J | K | M | N | P | V | Z
Találatok száma: 13.

C

Csizmazia, Daniella (2018) A FALCO Zrt. PR tevékenységének vizsgálata és megítélése, kiemelten a társadalmi felelősségvállalás tükrében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

D

Devecseri, Mónika (2018) A FALCO Zrt. vásárlásösztönzési módszereinek és online felületeinek vizsgálata, megítélése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Doktorné Legárt, Szilvia (2018) A befektetési termékek elemzése és a vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Magyar Posta Zrt.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

G

Gróf, Adél (2018) Vásáron, kiállításon való részvétel, mint a piacbővítés egyik lehetősége. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

J

Jelencsics, Dorina (2018) Motiváció és lojalitás egy vállalaton belül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

K

Kanyár, László (2018) Hazai pezsgőpiac a Törley Pezsgőpincészet-Pezsgőmanufaktúra szemszögéből. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kisfali, Barbara Mária (2018) A kulturális sajátosságok üzleti életre gyakorolt hatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

M

Marciniak, Mátyás (2018) Fogyasztói Magatartás a Kiírt Árfolyamra Vonatkozóan. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

N

Németh, Dávid (2018) A FALCO Zrt. mint energiatudatos vállalat image-nek megismertetése és az ehhez szükséges PR program kidolgozása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Németh, Henrietta Elvira (2018) A CREAWEB online rendeléskezelő eszköz értékesítést ösztönző hatása a CREATON SOUTH-EAST EUROPE KFT.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

P

Pintér B., Bianka (2018) Áruátvételi reklamációs folyamat az Audi Hungaria Zrt-nél az e-tron Achse termékre értelmezve. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

V

Vargyas, András (2018) Lean management. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Z

Zséder, Klaudia (2018) A nők érvényesülése a magyarországi munkaerőpiacon. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Thu Mar 28 04:45:29 2024 UTC.