![]() | Vissza |
Tóth, Maja (2025) A Győri Audi ETO KC szerepe a fiatal szurkolók aktivizálásában: CSR marketing stratégiák elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Jenei, Brigitta (2025) INNOVATÍV FA-VISSZAVÁLTÓ AUTOMATÁK:ÚT A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁG FELÉ. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Vaskeba, László (2025) A műanyaghulladék újrahasznosításának folyamata és lehetőségei a modern gazdaságban. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dévai, Edina (2024) Marketing terv készítése e-roller szervizbolt nyitásához. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pálos, Nóra (2024) Fogyasztói szokások változása Magyarországon a szépségiparban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kovács, Adél Mária (2023) A termelő és gyártó vállalatoknál szellemi munkakörökben foglalkoztatottak motivációjának vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Bernáthné Rózsás, Ildikó (2023) Környezettudatos szemlélet vizsgálata és óvodai kommunikációs terv az óvodás gyermekek és szüleik körében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Rajos, Dóra (2023) A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön? MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pap, Dorina (2023) A beszerzési döntések bemutatása a Roto Elzett Certa Vasalatgyártó és Kereskedelmi Kft. gyakorlatában. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).