Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Találatok száma: 101.

Kovács Klaudia, (2017) Gyermekjátékok története, a plüss maci bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Faragó Sándor, (2017) A „Protokoll és viselkedéskultúra alapjai" című tananyagfejlesztés bemutatása és elemzése az innovációs sikertényezők tükrében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borsodi Inez, (2016) Alternatív óvodák programja elméletben és gyakorlatban egy berlini és egy magyar óvoda fókuszában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vámosiné Zalka Ágnes, (2016) Arizona Program, mint alternatív konfliktuskezelési módszer a győri Szolgáltatási SZC Kossuth Lajos Középiskolájában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss Bernadett, (2016) Az alternatív megoldást kínáló családi napközik léte és szükségessége Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajnal Dóra, (2016) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács Bernadett, (2016) Az óvodai nevelés a művészetek eszközeivel program sajátosságai az óvodapedagógus hallgatók véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mártonné Andrássy Szilvia, (2016) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai - a pedagógus-életpályamodell + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krámli Beáta, (2016) A Freinet-pedagógia alapelveinek és elemeinek megjelenése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Wlassits Ildikó, (2016) A Freinet-pedagógia sajátosságai, értékei a szülők véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss Andrea Tünde, (2016) Gyermekjátékok története - különös tekintettel a Barbie babára és a plüssmacira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér Zsanett, (2016) Gyermekjátékok története: a Barbie babák. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth Adrienn, (2016) Gyermekkép a kezdő pedagógusok szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barcza Sára, (2016) Kisgyermekkori tehetséggondozás az "Így tedd rá" program keretében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Adorján Bernadett, (2016) Kompetencia alapú óvodai programcsomag. A kompetenciafejlesztő munka megvalósítása a sümegcsehi Lurkó Óvoda, Egységes Óvoda- Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matajsz Berta Luca, (2016) Kérdések és válaszok a Waldorf-pedagógia jelenlegi hazai helyzetéről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csánitz Adrienn, (2016) Mai gyermekkép a szülők és az óvodapedagógusok véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiszár Renáta, (2016) A Montessori-eszközök régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Huszár Mónika, (2016) Projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - anyák napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Horváth Éva, (2016) Projektpedagógia a gyakorlatban. Egészségprojekt bemutatása + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fullár-Komatits Gertrúd, (2016) Sakkozzunk? Sakkozzunk? - Az óvodáskorú gyermekek sakkoktatásában rejlő lehetőségek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Birkás Szabina Mária, (2016) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Téglás Szalóme, (2016) A családi napközi mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zámbóné Frank Marianna, (2016) A családi napközi, mint a csecsemő és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Egyed Rita, (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Szonja, (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zombó Martina Edina, (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baráth Lilla Emma, (2016) A gyermekjátékok története - a babák világa. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Divós Szilvia, (2016) A gyermekjátékok története: a baba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartakovics Bettina, (2016) A gyermekkép koronkénti változása, felfogása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marczali Mónika, (2016) A játékszokások változásai a XX. és XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy Kitti, (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó Emília, (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Majlinger Réka, (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajzer Miklósné, (2016) Áldás vagy átok? - avagy a pedagógusok viszonyulása a tehetséggondozáshoz + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Renáta, (2016) A mesében fellelhető matematikai tartalmak. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szlotta Hajnalka, (2016) A projektmódszer alkalmazhatósága a kisgyermek-pedagógiában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pekárné Turcsányi Éva, (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kohán Krisztina, (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Hej, vár, vedd be! BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Patocskai Katalin, (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Maci projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szendi Diána, (2016) A rendkívüli tehetség megjelenése kisgyermekkorban egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyabronka Magdolna, (2016) A kisgyermekkori matematikai tapasztalatszerzés a Montessori-pedagógiában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sirokmán Dóra, (2015) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dóczy Bettina, (2015) Gyermekjátékok története Mackótörténet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Kitti, (2015) Gyermekjátékok története – A plüss mackó. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kósa Krisztina, (2015) Gyermekjátékok története: a puzzle. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Vivien, (2015) Maradandó tudást élményről élményre -projektmódszer az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács Eszter, (2015) Projektmódszer az óvodában - Cicaprojekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Alexandra, (2015) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Eszter, (2015) Tehetségígéretek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dömötör Anita, (2015) A bölcsőde és a családi napközi, mint a napközbeni gyermekellátás alternatívái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp Tímea, (2015) A családi napközi. mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sinku Eszter, (2015) A hároméves kortól kötelező óvodáztatás kérdésköre a szülők és az óvodapedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herman Lászlóné, (2015) A ház projekt a hegyeshalmi Napsugár Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács Bernadett, (2015) A pedagógus professzió kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász Alexandra, (2015) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Máté Anna Réka, (2015) A tehetségfelismerés és a tehetséggondozás gyakorlata a komáromi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuruczné Borbély Márta Mária, (2015) Az óvodai és kisiskoláskori matematika-tanulással, tanítással kapcsolatos pedagógiai hatások és tanulói attitűdök vizsgálata Mi határozza meg, hogy szeretjük-e felnőtt korunkban a matematikát? + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pruzsinsky Réka, (2015) Gondolkodásfejlesztés és kreativiítás a játékban + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Veresné Rosenstingl Erzsébet, (2015) Pedagógus professziók - A kezdő pedagógus + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga Lívia, (2015) A konstruktivista tanuláselmélet megjelenése „Az én matematikám” című tankönyvcsomagban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schallerné Becska Dóra, (2014) Az óvoda és a család kapcsolatrendszere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Olasz Alíz, (2014) Célestin Freinet élete és munkássága, hatása a mai óvodapedagógiára Az óvodapedagógus hallgatók Freinet-ről való tájékozottságának elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Illés Eszter, (2014) Gyermekjátékok története-utazás a babák világába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajba Petra Márta, (2014) Hagyományőrzés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rugovicsné Németh Julianna, (2014) Jövő nemzedékeinek nevelése a labdarúgásban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kustos Virág, (2014) Néphagyományőrző pedagógia program az őrtilosi Lurkó Kuckó óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Ramóna, (2014) Tehetség felismerése és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor Gertrúd, (2014) A családi napközi mint csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orcifalvi Barbara, (2014) A „dió” és a „béka” projekt bemutatása és komparatív elemzése a győri Bisinger Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pozsonyi Csilla, (2014) A harmadéves óvodapedagógus hallgatók ismereteinek feltérképezése az óvodai matematikai nevelésre vonatkozóan. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Musits Petra, (2014) A kéthetes mesefeldolgozás lehetőségei az ,,óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" című alternatív programban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai Viktória, (2014) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon Barbara, (2013) Alternatív óvodai nevelés az elmélet és a gyakorlat tükrében: a Freinet-szellemű óvodai nevelés kezdeményezése a tatai Bartók Bála Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth Adél, (2013) Az óvodai matematikai nevelés gyakorlata az óvodapedagógia szakos hallgatók szakmai gyakorlati tapasztalatainak tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas Klaudia, (2013) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai - a kezdő pedagógusok nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zavecz Flóra, (2013) Freinet technikák az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss Barbara Judit, (2013) Freinet-szellemű óvodák Magyarországon, 1989-1995-ig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csizmazia Tamara, (2013) Gyermekjátékok története - a Matrjoska baba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Devecser Ildikó, (2013) Gyermekjátékok története és mai szerepük: a lego. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marth Józsefné, (2013) Iskolatörténet az oktatáspolitika tükrében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szentesné Pődör Ildikó, (2013) Kooperatív tanulás - a projekt módszer + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bardon Renáta, (2013) Mackó Projekt az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Gyöngyi, (2013) A Montessori-pedagógia alkalmazása a német nemzetiségi nyelv elsajátításának gyakorlatában a szombathelyi Pipitér Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóbor Anett, (2013) Néphagyományőrzés a csepregi óvodában régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kránitzné Nagy Márta, (2013) Pedagógiai innovációk az óvodai nevelésben + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fazekas Anita, (2013) „Szorgalmas a házam népe” projekt az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Baranyai Márta, (2013) Szőlő Projekt a szilsárkányi Zöld Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Angyalné Trembulyák Márta, (2013) Tanulás tanításának folyamata a mosonmagyaróvári középiskolákban + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tapolcsányiné Dobrádi Anita Anna, (2013) Tehetség ígéretes gyermekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Suvada Dóra Melinda, (2013) A Waldorf-pedagógia mozgásművészet világa, az euritmia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartos Violetta, (2013) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermeknevelés lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiky Boglárka, (2013) A családi napközi, mint a napközbeni gyermekellátás egyik alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szekeres Anett, (2013) A gyermekkori zenei tehetség egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh Szabina, (2013) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Őri Adrienn, (2013) A kisgyermekkori játékokban rejlő matematikai tapasztalatszerzés. Hová bújt a a matek a szerepjátékokban? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dávidné Verebélyi Edina Mária, (2013) A kompetencia alapú óvodai nevelés bevezetése és tapasztalatai a rumi Rajki István ÁMK Játékvár Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csonka Eszter, (2013) A lego, mint a gyermek matematikai fejlődését elősegítő játék. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vargha Bernadett, (2013) A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC törvény sajátosságai és fogadtatása az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Finczáné Marczin Tünde Rozáia, (2013) A néphagyományápolás és a Néphagyományőrző Óvodai Program jelentősége az óvodapedagógus hallgatók véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tremmer Bernadett, (2013) A tehetség felismerése és gondozása a kisiskoláskorban + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2017. szeptember 26. 02:17:26 CEST.