Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Találatok száma: 39.

Libricz Ákos, (2017) A HAZAI LAKÁSTAKARÉKPÉNZTÁRAK BEMUTATÁSA, A FUNDAMENTA LAKÁSKASSZA ZRT. ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ÉS A HAZAI INGATLANPIAC VÁLTOZÁSAINAK VIZSGÁLATA A 2010–2015. ÉVEKBEN. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kovács Hajnalka Mária, (2017) A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Németh Szabina, (2017) A GYIK Rendezvényház eseményeinek a bemutatása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Dolmány Evelin, (2017) Innovációs lehetőségek a Hotel Lövéren belül. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Fülöp Regina, (2017) A lovas turizmus jelenlegi helyzete, és a Nagycenki Széchenyi István Lovasképzési Központ fejlesztési lehetőségei. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

RÁDULYNÉ DEÉ NIKOLETTA, (2017) A SOLO RESTAURANT KFT RENDEZVÉNYSZERVEZŐ TEVÉKENYSÉGE. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kiss Dóra, (2017) Az Iniciál Autóház Kft. marketingtevékenységének átfogó elemzése. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Gömöri Adrienn, (2017) Az utazások fajtái, és az utazási irodák tevékenységeinek bemutatása a Linda Tours Utazási Irodára fókuszáltak alapján. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Szendi Viktória, (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Odorics Máté, (2016) Kis- és középvállalkozások marketingstratégiai elemzése. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Grubits Tamás, (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Töreki Patrícia, (2016) Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Agócs Piroska, (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Varga Roland, (2016) Egy vállalkozás marketingstratégiai-tervének kidolgozása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kovács Nóra, (2016) Fogyasztói magatartás vizsgálat általánosságban és specializáltan az élelmiszer diszkontokra értelmezve. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Maródi Zoltán, (2016) Céges arculat kialakítása építőipari kivitelezőnél. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Magyar Krisztina, (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kertész Natalia, (2016) A Palatinus Szálló tevékenységének bemutatása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kuslics Petra Mária, (2016) Ágfalva a lehetőségek és fejlesztések tükrében - turisztika és szolgáltatás. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Csorba József, (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Folyi Enikő, (2016) A Tornácos Panzió marketingtevékenységének bemutatása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Raffensperger Erna, (2016) Ügyféligények az utazási iroda termék- ár- értékesítés- és marketingkommunikációs tevékenységének szempontjából. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Papp Mónika, (2016) Social média trendjeinek bemutatása a szállodaiparban a Hotel Sopron szálloda online marketing stratégiáján keresztül. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kiss László Krisztián, (2016) A fogyasztói és vásárlási szokások átfogó vizsgálata Győr-Moson-Sopron és Budapest (Pest megye) használt autó piacán. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Pintér Szabolcs, (2016) Mérnöki szolgáltató vállalkozás marketingstratégiai terve. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kissné Sághegyi Katalin, (2016) Employee Branding kialakítása a Bourns Kft.-nél. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Csali Bettina, (2016) A Csali Szőlőbirtok marketing tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kanitsch Diána Zsófia, (2016) Marketingkommunikáció Sopron városában. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Berecz Nikolett, (2016) A közösségi média a GYSEV Zrt. marketingkommunikációjában. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Prohászka Judit, (2016) A soproni szépségszalonok működése és marketingkommunikációs eszközeinek hatékonysága. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Vörös Henrietta , (2016) A táblás csokoládé vásárlói magatartását befolyásoló tényező elemzése a kapuvári Spar szupermarketben. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Toldy Zsófia, (2015) A marketingkommunikáció hatása az egészséges életmód elterjedésében. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Winiczai Zoltán, Dr. (2015) Struktúraváltás a Csornai Margit Kórházban. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Adorján Márk Attila, (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Keringer Tímea, (2015) Kiskereskedelmi üzletek atmoszférája. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Szeitz Edit, (2015) Kommunikációs zavarok (bemutatása) és megoldási alternatívái a vállalati kommunikációban. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Geresdi Krisztina, (2015) Képzési franchise rendszer kialakítása a TÜV Rheinland Intercert Kft-nél. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Karácsony László, (2015) A Nemzeti Dohányboltok megjelenésének hatása a dohányfogyasztási szokásokra. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Tancsics Ádám, (2015) Online szállodai foglalási szokások vizsgálata a Greenfield Hotel Golf & Spa példáján keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2017. november 22. 10:04:17 CET.