![]() | Vissza |
Dergez, Blanka (2025) Az anyanyelv elsajátításának folyamata és az olvasóvá nevelés a digitalizáció tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Katalin (2025) Az integrációval kapcsolatos pedagógusi attitűdök vizsgálata a Kemenesmagasi Általános Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Markó, Nikoletta (2025) Az iskolakészültség mérése a Rábapatyi Arany János Általános Iskola 1. osztályában tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Melinda (2025) Az óvoda-iskola átmenet nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szihay, Renáta (2025) Az óvoda-iskola átmenet problematikája a képességek fejlettségének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gaál-Májer, Linda Viktória (2025) Elköteleződve az érzékenyítés mellett. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh-Pajter, Veronika (2025) Esettanulmány egy hatéves fiú beszédfejlődéséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tomasics, Edit (2025) Koragyermekkori digitális eszközhasználati szokások és hatásuk a gyermekek kognitív fejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tihanyi, Tamara (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése állat asszisztált terápia segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szekeres, Terézia Zsanett (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek képességstruktúrájának fejlesztése mozgásterápiák segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kárpáti Ottó Árpádné Sinkovits, Szilvia (2025) A beszédfejlődés támogatása mozgásterápiák alkalmazásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tagyi, Csenge (2025) A lóasszisztált foglalkozások hatása a pszichoszociális és kognitív képességek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Erős-Bojtos, Rita (2025) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése az óvodapedagógusok attitüdjének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kurja, Marietta (2025) A testvérkapcsolatok alakulása az értelmileg akadályozott gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márkus-Zalatnay, Fruzsina Ágnes (2024) Alulszocializált gyermekek tanulási nehézségeinek vizsgálata a nyelvi hátrány összefüggésében Esettanulmány Ukrajnából menekült gyermekekről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puskás, Eleonóra (2024) Az első osztályba lépő gyermekek iskolakészültségének megítélése a pedagógusok attitűdje alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kakuszi-Szabó, Orsolya (2024) Az értelmi akadályozottsággal élő fiatal felnőttek önállósodási lehetőségei és törekvései Sopronban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biacsics-Gergácz, Borbála (2024) A MOTOROS KÉPESSÉGEK FEJLŐDÉSÉNEK HATÁSA AZ ISKOLAKÉSZÜLTSÉG TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füzi- Németh, Zsuzsa (2024) Mozgásterápiák hatása és a kognitív képességek fejlesztésének összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Nagy, Éva (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TATABÁNYAI TÖBBSÉGI ISKOLÁK ELSŐ KÉT ÉVFOLYAMÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Eszter (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációs feltételei a többségi intézményekben a pedagógusi attitűdök alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veres, Zsanett (2024) Tanulási képességek fejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mesterné Jankó, Natália (2024) A ZENEI NEVELÉS TRANSZFERHATÁSAI A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK KÉPESSÉGFEJLESZTÉSÉNEK TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Szilvia (2024) A fejlesztés lehetőségei a Waldorf iskolákban, kiemelten a kézimunka órákon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veisz, Helga (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának fejlesztése a matematika tanítás hagyományos és digitális oktatásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petényi, Gréta (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának vizsgálata a játékalapú módszerek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Mercédesz (2023) Tanulásban akadályozott gyerekek képességfejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Karsay-Turi, Katalin (2023) A tanulási motiváció felmérése tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Anett (2022) Iskolaérettség (iskolai sikeresség előrevetítése) az iskolába lépő első osztályosok elemi alapkészségeinek fejlettsége tükrében - egy DIFER mérés tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Katalin (2022) Részképességek és fejlesztési lehetőségeik kisiskolás korban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Clausing, Eszter (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek iskolai integrációja. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.