Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Találatok száma: 22.

Pajor Barbara, (2016) A korszerű reklámozás világa. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Gortva Barbara, (2016) Szolgáltatásmarketing és fogyasztói igények találkozása a szentgotthárdi termálparkban. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Nagy Balázs, (2016) Az SAP hatása a vállalatok fejlesztésére. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kovács Georgina, (2016) Az üzemi logisztika optimalizálása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Fücsök Dóra, (2016) A Galambos Trans Kft. egyedi szállítmányozási módja és annak létjogosultsága. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Tóth Noémi Éva, (2016) "Biomarketing" A bioélelmiszerek ismertségének és keresletének elemzése. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Szita Inez, (2016) MLM rendszer bemutatása és működése a Forever Living Products tevékenységén keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kárász Anna, (2016) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Horváth Eszter, (2016) A Toyota marketingtevékenysége az Autófókusz Kft-n keresztül. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Szabó Anett Éva, (2016) Veszélyes áruk szállítása a Linde Gáz Magyarország Zrt-nél. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Strem Patrícia, (2016) A civil szervezetek működésének bemutatása a Szombathelyi Civil Kerekasztal példáján keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kovács Jutta Karina, (2016) A szállítmányozás és fuvarozás, mint a logisztikai folyamat része, jogszabályai 2004 előtt és annak változásai az Európai Unióba belépést követően. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Vincze Ferenc, (2015) Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök és a nyújtott szolgáltatások elemzése. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Szőke Lászlóné, (2015) Marketing információs rendszerek az Egis Gyógyszergyár Zrt. gyakorlatában. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Pataki Gyöngyi Ivett, (2015) A nők helyzete a munkaerő-piacon. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Keszei Andrea, (2015) A Nemzeti Adó- és Vámhivatal arculata a változások tükrében - különös tekintettel a Vas megyei Adóigazgatóságra. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Péterfi Márk Károly, (2015) Márkajelzések jelentősége a marketingben. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Szakos Enikő, (2015) Pénzügyi stratégiák, pénzügyi fogyasztói magatartás, bankmarketing. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Csordás Dóra, (2015) Tevékenységspecifikus vállalatirányítás bevezetése a CSENG KFT-nél. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Családi Anita, (2015) Vas megyei kistelepülések önkormányzatainak marketingtevékenysége - marketing jelenlétének vagy hiányának hatásvizsgálata. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Csite Katalin, (2015) Wellness és Gyógyturizmus fejlődése a Nyugat-Dunántúli Régióban. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Rétfalvi Péter, (2015) A fogyasztói és vásárlói magatartásra ható tényezők elemzése mobiltelefonok esetén. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2017. szeptember 23. 23:55:12 CEST.