![]() | Vissza |
Szalai-Varga, Vivien (2025) A SZEMÉLYRE SZABOTT MARKETING SZEREPE A MAGÁNEGÉSZSÉGÜGYBEN, KÜLÖNÖSEN BUDAPESTEN ÉS PEST VÁRMEGYÉBEN. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szász, Zsombor Levente (2025) Tartalomfogyasztási preferenciák a Z generáció körében: streaming vagy lineáris TV. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Lelkes-Ughy, Annamária (2025) Érzelmi marketing és anyai kötődés: Hogyan alakítja a márkák kommunikációja az anyák vásárlási döntéseit? MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Lazin, Evelin (2025) Bankváltás és Ügyfélmegtartás Kihívásai a Banki Szektorban: A Lakossági Ügyfelek Hűségéért Folytatott Verseny. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Váradi, Márton László (2025) A gyorsfogyasztású pékáruk vásárlási szokásainak vizsgálata Magyarországon. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szász, Zsombor Levente (2023) A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).