Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 13.

Rapi, Júlia (2023) Kapcsolati háló a fejlesztési folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Evelin (2023) Autizmus Spektrum Zavar Elméleti és Gyakorlati Összehasonlítása, Egy Szülő Szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tischler, Noémi (2023) A Kangoo Jumps fejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Derdákné Ujfalusi, Renáta (2023) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TÉNYŐI SZENT ERZSÉBET ÓVODA VONATKOZÁSÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pákozdi-Sági, Gabriella Dóra (2023) Sajátos Nevelési Igényű tanulók jelenléte és megsegítése a Soproni Egyetemen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csabainé Sebestyén, Lilla (2023) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács-Baráth, Dorka Laura (2023) TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Zsanett (2023) A kora fejlesztés hatásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klobetz, Rebeka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek bántalmazása az intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Dorina Andrea (2022) Tanulásban akadályozott gyermekek szociális integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Harmados, Zsófia (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek integrálása többségi gyermekekkel az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Csenge (2022) Intergált óvodák: Tipikusan fejlődő gyermekek hozzáállása sérült társaikhoz és vélekedése a betegségekről. Az óvodapedagógus szerepe az elfogadásra nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jakab, Zsófia Réka (2022) A szexuális nevelés és a gyógypedagógia kapcsolata A szexuális nevelés megjelenése a Soproni Gyógypedagógiai Intézmények Pedagógiai Programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Thu May 2 16:49:18 2024 UTC.