![]() | Vissza |
Szemenyei, Judit (2025) Az általános iskola hátránykompenzációs szerepe, hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Melinda (2025) ADHD diagnózisú tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Khirani, Rea Zina (2025) Fejlődési diszkalkulia és kapcsolódó matematikai képességek: Szisztematikus irodalmi áttekintés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Anek, Janka (2025) Munkamemóriafejlesztés a tanulási zavar mögött - Az alacsony munkamemória kompenzálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lőrincz, Alexandra (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szarvas, Mónika (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja egy általános iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Gabriella Krisztina (2025) Sni tanulók integrálása a Mocsai Arany János Általános Iskolában - Inklúziós index készítése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseke, Zsófia (2025) Szenzoros mozgásfejlesztés hatásai az autista gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Krajczár, Noémi (2025) Általános iskolás korú fogyatékkal élők sportolási és szabadidős tevékenységeik lehetőségei és hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lippai, Viktória Anna (2025) A pályaorientáció és a munkaerőpiac kapcsolata a sajátos nevelési igényű tanulók vonatkozásában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Joó, Panna Dóra (2024) Az ADHD-s gyermekek életének rizikó faktorai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Erika (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A LÁBATLANI ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN, AZ INKLÚZIÓS INDEX ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Kornélia (2024) ADHD-s gyerekek integrációja óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csizmadiáné Lancendorfer, Anett (2024) Az erkölcsi nevelés módszertani kutatása a pedagógusok véleményének és tapasztalatainak tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Adél (2024) Hátrányos helyzetű tanulók tanulási problémái nyelvi szocializációjuk tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon-Sipos, Anett Veronika (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók szociális felmérése szegregált és többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Patrik (2024) Szexuális bántalmazás gyógypedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rapi, Júlia (2023) Kapcsolati háló a fejlesztési folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Evelin (2023) Autizmus Spektrum Zavar Elméleti és Gyakorlati Összehasonlítása, Egy Szülő Szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tischler, Noémi (2023) A Kangoo Jumps fejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Derdákné Ujfalusi, Renáta (2023) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TÉNYŐI SZENT ERZSÉBET ÓVODA VONATKOZÁSÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pákozdi-Sági, Gabriella Dóra (2023) Sajátos Nevelési Igényű tanulók jelenléte és megsegítése a Soproni Egyetemen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csabainé Sebestyén, Lilla (2023) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács-Baráth, Dorka Laura (2023) TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Zsanett (2023) A kora fejlesztés hatásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Klobetz, Rebeka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek bántalmazása az intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Dorina Andrea (2022) Tanulásban akadályozott gyermekek szociális integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Harmados, Zsófia (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek integrálása többségi gyermekekkel az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Csenge (2022) Intergált óvodák: Tipikusan fejlődő gyermekek hozzáállása sérült társaikhoz és vélekedése a betegségekről. Az óvodapedagógus szerepe az elfogadásra nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jakab, Zsófia Réka (2022) A szexuális nevelés és a gyógypedagógia kapcsolata A szexuális nevelés megjelenése a Soproni Gyógypedagógiai Intézmények Pedagógiai Programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.