Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 20.

Földes, Gáborné (2025) Az ADHD-s gyermekek szocializációjának vizsgálata a többségi iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berényiné Gombos, Katalin (2025) Az integráció megvalósulása egy konkrét eset kapcsán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szirochman, Éva Barbara (2025) Az óvodáskori mozgásterápia hosszútávú jótékony hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csőkör, Georgina (2025) A Komplex Mozgásterápia óvodáskorban a tanulási nehézségek elkerülésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magai, Henriett (2025) Utógondozói modellek szerepe és fontossága a múltban és a jelenben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pőcze, Zoltán (2025) A szülői attitűd hatása a fogyatékkal élő gyermek fejlődésére és fejlesztésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Mária (2025) A szülői attitűd hatása a korai fejlesztésre-Tatabánya vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajtó, Henriett (2024) Az állatasszisztált tevékenységek eredményessége az óvodai beilleszkedés megsegítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Arany, Dr. Virág (2024) Az integrácó 65 szemszögből: a soproni és egy környékbeli község pedagógusainak véleménye az együttnevelésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Josziv-Szolga, Szabina (2024) Az óvodáskorú gyermek érzelmi intelligencia fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Karolina (2024) Családi nevelési stílusok hatása az óvodáskori szocializációra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kass-Szűcs, Viktória Éva (2024) SZÜLŐI ATTITŰD ÉS TANULÁSI MOTIVÁCIÓ KAPCSOLATA A SZEGREGÁLT INTÉZMÉNYBEN TANULÓ GYERMEKEK ESETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiki-Rátai, Klaudia (2024) A TANULÁSI NEHÉZSÉG JELEINEK KORAI ÉSZLELÉSE ÉS AZOK DELACATO MÓDSZERÉN ALAPULÓ MOZGÁSTERÁPIÁVAL TÖRTÉNŐ KORREKCIÓJA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vargyasné Széles, Tícia (2024) A korai fejlesztés eszközei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lipics, Réka (2024) Érzékenyítés a mese segítségével az autizmus spektrum zavar témakörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Melinda (2024) A személyiségfejlődést meghatározó tényezők óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseh, Flóra (2024) A szenzoros szemléletű mozgásfejlesztő terápiák hatása a beszédfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Friderika (2024) A tánc jótékony hatása az óvodáskorú gyermek szociális-,és mozgáskészség fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencze, Jánosné (2024) Óvodáskori mozgásterápia szerepe a gyermek jobb iskolai teljesítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szijártó, Dorka (2024) A válás kártékony hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Sun Jun 29 06:16:20 2025 UTC.