Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 188.

Kovács, Fanni (2023) Az eltérő fejlődés sajátosságai (sajátos nevelési igény, teljesítmény és viselkedészavar, beszédfejlődési rendellenesség) felismerése és kezelése óvodai és más pedagógiai színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lippai, Viktória Anna (2023) Az akadálymentesítés befolyása, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsis, Szabina (2023) Az egyházi fenntartás hatása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ábrahámné Takács, Kornélia (2023) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése, kezelése, óvodai és más pedagógiai színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Iván, Szilvia (2023) Az integráció előkészítése szegregált környezetben többségi tanterv szerint. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Erika Anna (2023) Az értelmileg érintett gyermekek keresztény szellemű nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Godóné Koszterics, Melinda (2023) Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szászik-Dévai, Orsolya Mileva (2023) KERESZTÉNY SZELLEMISÉG MEGJELENÍTÉSE A PEDAGÓGIAI SZÍNTEREKEN AZ ÖKUMENIKUS KERESZTÉNY NEVELÉS HATÁSA A REMÉNYIK SÁNDOR EVANGÉLIKUS ÁLTALÁNOS ISKOLA KÖZÖSSÉGÉRE, A MODERN KERESZTÉNY NEVELÉS TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bors-Hegedüs, Mária (2023) Mozgás területén eltérő fejlődésű gyermekek fejlesztési- és terápiás lehetőségei a korai fejlesztésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simonffy, Szilvia (2023) A keresztény szellemiség megjelenítése az óvodai színtéren a zalaegerszegi Szent Család Óvoda tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnárné Torma, Krisztina Judit (2023) A keresztény szellemiség és értékrend megjelenése a családokban és a pedagógiai színtereken, ahol akadályozottsággal együtt élnek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mezei-Ablonczy, Péter (2022) A keresztény szellemiség megjelenítése a pedagógiai színtereken. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Laura (2022) A viselkedészavar sajátos megjelenési formái, ezek felismerése, integrálásának lehetőségei óvodai színtéren játékkal, mesével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Erika (2022) Mentorműhely Gyógypedagógus Szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Regina (2022) TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA TÖBBSÉGI ÉS SZEGREGÁLT ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gombási, Dorina (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságai (sajátos nevelési igény, teljesítmény- viselkedészavar), SNI gyermek élete a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyári, Csabáné (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése, kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dorfinger, Renáta (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csuka-Muszkalay, Krisztina (2022) Az eltérő fejlődés, viselkedés hátterében meghúzódó lehetséges egészségügyi problémák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Hartai, Andrea (2022) Az állatasszisztált terápia alkalmazási területei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simocskó, Ilona (2022) Az óvodáskorú gyermekek prevenciós és korrekciós fejlesztése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyeste, Mária Irén (2022) Beiskolázva - Diagnózistól az intervencióig első osztályban –. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Godina, Mónika (2022) Eltérő fejlődésű kisgyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csík, Andrea Mária (2022) Szülői szerepek a korai fejlesztésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Domján, Nikolett (2022) Tanulási problémák prevenciója, avagy az iskolaéretlenséget mutató gyerekek fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Enikő Emese (2022) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség felismerése, kezelése óvodában és az általános iskola alsó tagozatában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szilágyi, Regina (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek pedagógiai sajátosságai a nevelési és tanítási folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Keszte, Katalin (2022) A tanulásban akadályozott gyermekek zenei fejlesztésének módszerei a NAT elveinek figyelembevételével (Kodály nyomán). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csípőné Németh, Ildikó Ilona (2022) Óvodáskorú gyermekek részképesség vizsgálatai: Könnyű-e átlépni az iskola küszöbét? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábián, Lívia (2021) A BTMN-ES TANULÓK HELYZETÉNEK ALAKULÁSA A VAJDA MÁRTA ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA, EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY ELLÁTÁSI TERÜLETÉN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Delinke (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sterkovitz, Izabella (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése, kezelése óvodai és más pedagógiai színtereken Beilleszkedési-, tanulási-és magatartási nehézségek az óvodapedagógus szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vántus, Janina Ágnes (2021) Az integráló óvodák felépítése és működése a győri Sün Balázs Óvoda Benedek Elek Tagóvoda és Gyógypedagógiai Hálózat bemutatásán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halászné Marton, Julianna (2021) Eltérő fejlődésű kisgyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Fanni (2021) Iskolába lépés, szociális éretlenség és az érzelmi intelligencia összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bán, Vivien (2021) Korai intervenció a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paár, Henriett (2021) Különböző kultúrkörből származó gyermekek DIFER teszttel történő mérése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencsik, Olga (2021) TÖBB, MINT JÁTÉK… MENTORPROGRAM AZ ELFOGADÁS TANÍTÁSÁRA, ÉRZÉKENYÍTÉSRE A FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐK IRÁNYÁBA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Evelin (2021) Vallás az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lovászné Káhl, Orsolya (2021) A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi, Viktória (2021) A keresztény szellemiség megjelenítése a pedagógia színtereken, a keresztény értékrend és hagyományok érvényesülése a történelmi egyházak által fenntartott óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Bernadett (2021) A mozgásfejlesztő eljárások szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hábetler, Boglárka (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése és fejlesztése az óvodában (a Devecseri Vackor Óvoda esetén). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grieszler, Zita (2021) Óvoda-iskola átmenet tervezése és megvalósítása intézményen belül. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balla, Brigitta (2020) A fejlesztés lehetőségei az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kapás, István (2020) „DISZESEK” A SZAKKÉPZÉSBEN: RÉSZKÉPESSÉG ZAVAROS TANULÓK SZAKKÉPZÉSI ÉS TOVÁBBTANULÁSI LEHETŐSÉGEI. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipos, Regina (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Irsa, Petra (2020) Attitűdvizsgálat a sajátos nevelési igényű gyermeket ellátó csecsemő-és kisgyermeknevelők körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Kovács, Andrea (2020) Autista ember a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kalugyer, Nóra (2020) Az óvodapedagógiai kompetenciák az eltérő fejlődésű gyermekek esetében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frigy, Lilla (2020) Egy óvodás korú gyermek Longitudinális komplex vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Tóth, Tünde Mária (2020) Keresztény szellemiség megjelenítése az óvodában és a fejlesztésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marton, Vivien (2020) Kisgyermeknevelés keresztény szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kopereczné Kiss, Tímea (2020) Megkésett beszéd- és mozgásfejlődés bölcsődés korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krump, Bernadett (2020) A gyermeki mozgásfejlődés kibontakozásának támogatása az óvodai gyakorlatban és a mozgásterápiás megsegítés lehetőségei. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Krisztina Mária (2020) A keresztény szellemiség megjelenése a pedagógia színterein. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bátorfi, Anna Magdolna (2020) A keresztény szellemiség megjelenítése a kisgyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gazda, Patrícia (2020) A mesék, mondókák fejlesztő hatása az óvodáskorú gyermekek beszédfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Barbara (2019) AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL KÜZDŐ GYERMEKEK KORAI FEJLESZTÉSÉNEK JELENTŐSÉGE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hullám, Laura (2019) Az óvodapedagógus és a logopédus szerepe a kisgyermek nyelv- és beszédfejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barta, Mária (2019) Alkoholbetegek számára fenntartott önsegítő csoportok tevékenysége és hatása Szombathelyen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bertók, Sára Noémi (2019) Az autizmus spektrumzavar korai tünetei, kezelése a csecsemő- és kisgyermeknevelői kompetencia keretében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lőrincz, Jessica (2019) Az eltérő nyelvi- és beszédfejlődés az óvodás korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herman, Leona (2019) Kisgyermekkori beszédfejlődés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szele, Julianna Livia (2019) Miben más az ünnep az egyházi óvodákban? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Valkó, Lilla (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel bölcsődében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Plájer, Vanda Dominika (2019) Viselkedési zavarok prevenciója, kezelése a bölcsődei színtéren. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Harmath, Petra (2019) A korai fejlesztés jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vargyas, Krisztina (2019) A korcsolyázás fejlesztő hatása BTM-es, SNI-s és enyhén értelmi fogyatékos gyermekek esetében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kondor, Bettina (2019) A szenzoros integrációs terápia jótékony hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábián, Lívia (2019) A támogató környezet hatása a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bozsoki, Judit (2018) CSALÁDON BELÜLI ERŐSZAK GYERMEKBÁNTALMAZÁS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Enikő (2018) FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐ GYERMEKEK SEGÍTÉSE A KISGYERMEKNEVELŐ PEDAGÓGUS SZEMSZÖGÉBŐL A GYÓGYPEDAGÓGIAI INTEGRÁCIÓ MŰKÖDÉSE ÓVODAI ÉS BÖLCSŐDEI INTÉZMÉNYEKBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grieszler, Zita (2018) ÉG ÉS FÖLD TALÁLKOZÁSA ÜNNEPEK A HÉTKÖZNAPOKBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jakabné Pálla, Mária Eleonóra (2018) Gyermekotthonban nevelkedett gyermekek tanulási képességei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Keller, Ivett Ildikó (2018) TANULÁSI ÉS VISELKEDÉSI ZAVAROK PREVENCIÓJA ÉS KEZELÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rostás, Tünde (2018) Tanulási és magatartási zavarok kezelése, prevenciója. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Orsolya (2018) A magyar hímzések szimbólumrendszere. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Sándorné (2018) A néphagyományőrzés jelentősége és lehetőségei az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bogdán, Krisztina (2018) A világ egy jurta X. század kulturális jelentősége. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lőrincz, Jessica (2017) Az eltérő nyelvi és beszédfejlődés a bölcsődés korú gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mali, Arisztid Imre (2017) Az önállóság felé vezető úton. Támogatott lakhatás fogyatékos emberek számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Konczné Csoknyay, Eszter (2017) A bölcsőde, mint a korai fejlesztés optimális színtere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Viktória (2017) A fogyatékkal élők beilleszkedése a társadalomba. Fogyatékkal élők munkalehetőségei Szombathelyen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Loretta Virág (2017) A fogyatékkal élők családjának társadalmi helyzete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Bernadett (2017) EGY SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEK MOGÁSFEJLESZTÉSE AZ ÓVODÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, András (2017) TANULÁSI STRATÉGIÁK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA A KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUMBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simonné Belső, Petra (2017) A TELEVÍZIÓ, A DIGITÁLIS VILÁG HATÁSA A GYERMEK BESZÉDFEJLŐDÉSÉRE ÉS MÁS TERÜLETEKRE. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Münch, Petra (2016) Balkezes gyermekek problémái és segítése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Eisenberger, Szandra (2016) Nyelvi beszédfejlődés óvodáskorban. A kisgyermekek beszédfejlesztése az óvodapedagógus és a logopédus együttműködésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matuska, Gréta Hanna (2016) A hallássérültek oktatása Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vida, Diána (2015) Az óvónő és a szülők szerepe a gyermek beszédkészségének fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálfiné Szilágyi, Éva (2015) Sajátos nevelési igényű gyermekek a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Völfinger, Barbara (2015) A beszédhibás gyermekek fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csizmazia, Éva (2015) A mosonmagyaróvári általános iskolás korú roma gyermekek iskolai beilleszkedési problémái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csalló, Petronella (2014) Testvérek lettünk? A nevelőszülők vér szerinti és a fogadott gyermekei közötti testvérkapcsolat vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bánki, Éva (2014) Integrált hallássérült gyermekek az óvónő szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Edit Boglárka (2013) Az óvodapedagógus, a szülő és a logopédus közös munkája az anyanyelvi nevelés során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lendvai, Mária (2013) Fogyatékossággal élő személyek segítése a szociális szakmában, egyéni megközelítés lehetősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Brenner, Brigitta (2013) Sajátos nevelési igényű gyermekek a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mózer, Ilona Terézia (2013) A gépírás hatékonysága az értelmileg sérült tanulóknál + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lőrincz, Eszter Zsófia (2012) AZ ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS A LOGOPÉDUS EGYÜTTMŰKÖDÉSÉNEK VIZSGÁLATA A NYELVI- ÉS BESZÉDZAVAROKKAL KÜZDŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉSE SORÁN „Gyermekeink beszéde, tükröt tart a világra". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barasitsné Varga, Szilvia (2012) Autista tanulók fejlesztési lehetőségei intézményünkben. (Kozmutza Flóra Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Általános Iskola és Speciális Szakiskola, Sopron). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, András (2012) Hallássérültek integrálódása a társadalomban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Makida, Kitti (2012) A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ GYERMEK AZ ÓVODAPEDAGÓGUS TEVÉKENYSÉGRENDSZERÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zibriczky, Zoltánné (2012) A hátrányos helyzet és a teljesítményzavar összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozmáné Simon, Tünde (2012) A játék jelentősége gyermek és pedagógus szemszögéből. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mácsadi, Lászlóné (2012) A tanulásban akadályozott tanulók fejlesztési lehetőségei szegregált intézményben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyar, Éva (2011) ÁLLAT - ASSZISZTÁLT TERÁPIA FOGYATÉKOS GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anette (2011) A hátrányos helyzetű gyermekek felkarolási lehetősége iskolai intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Katalin (2011) A kutyaterápia alkalmazása értelmileg sérült gyerekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kónya, Gabriella (2010) Gyógypedagógiai integráció vagy szegregáció a nevelési-oktatási folyamatokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czakó, Beatrix (2010) A Szolnoki Mustármag Római Katolikus Óvoda pedagógiai szempontú bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Dóra (2010) Tanulási zavar jelenségköre (diszlexia, diszkalkulia, diszgráfia). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jambrich, Brigitta (2010) A hátrányos helyzet hatása a beszédfejlődésre, a szakmai segítségnyújtás lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Finta, Annamária (2010) A hátrányos helyzetű gyermek és fiatal felkarolásának lehetőségei a szociálpedagógus tevékenységrendszerében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Perecz, Edina (2010) A hátrányos helyzetű gyermekek lehetőségei a szociálpedagógus tevékenység rendszerében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dukán, Tamás Tiborné (2010) A szakmai kompetenciák erősítése a segítő szakmával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Csilla (2010) A tanulási zavarral küzdő gyermekek fejlesztése a sopronkövesdi Általános Iskola és Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Roland Bence (2009) Az Egyház karitatív tevékenysége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tompa, Ilka (2009) Az egyházak/szociális intézmények szerepe, a karitatív tevékenység a "társadalmon kívüliek" megsegítésében. Menekültek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kardos, Tamara (2009) Egyházi nevelési-oktatási intézmények pedagógiai szempontú bemutatása. (Szent Imre Általános Iskola, Jánosháza). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Rita Anikó (2009) Hospice, a haldokló ápolásának alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vajda, Balázs (2009) Hátrányos helyzet kezelése az iskolai színtéren. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálné Söveges, Hedvig (2009) Intézményben élő fogyatékos személyek integrációs lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Stern, Judit (2009) Katonaélet - szociálpedagógus a honvédségnél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pete, Anita (2009) Krízisintervenció a hajléktalanság kezelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cserné Kovács, Estilla (2009) Tanulási zavarok az olvasási szokások tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lampert, Anita (2009) Tanulási zavarok megjelenése a tatabányai hátrányos helyzetű tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maráczi, Adrienn (2009) Tanulási zavarokkal küzdő és hátrányos helyzetű tanulók fejlesztésének lehetőségei egy Vas megyei községi iskolában. (Rábapaty). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs-Szabó, Marianna (2009) Tanulászavar jelenségköre, diszlexia, diszgráfia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér-Auer, Lívia (2009) A diszlexiások idegen nyelv tanítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bíróné Mészáros, Kata (2009) "A gyermek mindenek felett álló érdeke". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pfaff, Enikő (2009) A hallásfogyatékosok pályaválasztási és munkavállalási nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Ramóna (2009) A prevenció prioritása gyermekeink, fiataljaink érdekében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dávidovics, Edit (2009) A sajátos nevelési igény. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki, Erika (2009) A sajátos nevelési igényű gyermek és fiatal a "segítő pedagógus" tevékenységében. (A szociálpedagógia és a gyógypedagógia érintkezési pontjai, az együttműködés lehetőségei). (Arany János EGYMI, Csorna). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marton, Erzsébet (2009) A szociális intézményben (gyermekotthonban) nevelkedett fiatalok helyzete és érvényesülési lehetőségeik. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szanyi, Tímea (2009) A szociális szakember feladata a sérült gyermeket nevelő családok segítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pály, Mónika (2009) A tanulási nehézségek prevenciója az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáspárné Lakihegyi, Éva (2007) Összefüggés a gyermek szociális háttere, valamint teljesítmény és/vagy viselkedés zavar között. (Szombathelyi óvodákban). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ölbei, Edit (2006) Autizmussal élő gyermekek fejlődése speciális iskolai oktatásban. (Balla Róbert Téri Általános és Előkészítő Szakiskola, Pápa). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bene, Kinga (2006) Az alkoholbetegek szociális háttere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Puskás, Henriett (2006) Az egyházak szerepe, a karitatív tevékenység a "társadalmon kívüliek" megsegítésében. (Dévai Szent Ferenc Alapítvány, Dévai Gyermekközpont). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mátisné Schlögl, Patrícia (2006) Egyházi óvoda pedagógiai szempontú bemutatása. (Árpád-házi Szent Margit Katolikus Óvoda, Sopron). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schubertné Boros, Tünde (2006) Gyógypedagógiai integráció v. szegregáció a nevelési oktatási folyamatokban (korai fejlesztő, óvodai, iskolai színtér). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baksi, Edina (2006) Gyógypedagógiai szegregáció vagy integráció a nevelési-oktatási folyamatokban. (Éltes Mátyás Általános Iskola, Miskolc). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dévai, Szilvia (2006) Lovasterápia. (A hippoterápia és a gyógypedagógiai lovaglás elméleti és gyakorlati bemutatása). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Funtek, Anikó (2006) Pedagógusok szerepe a tanulásban akadályozottak fejlesztésében. (Doborjáni Ferenc Nevelési- és Oktatási Központ, Sopron). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Funtek, Anikó (2006) Pedagógusok szerepe a tanulásban akadályozottak fejlesztésében. (Doborjáni Ferenc Nevelési- és Oktatási Központ, Sopron). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csonka, Lászlóné (2006) Prevenció az óvodában, korrekció az iskolában, a fejlesztőmunka tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Bagosi, Erika (2006) Részképességzavarok előfordulása heterogén és homogén óvodai csoportban. (Gazdag Erzsi Óvoda, Szombathely). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Simon, Tímea (2006) Részképességzavarok felismerése, vizsgálati és kezelési lehetőségei az óvodai színtéren. (Győrújbarát). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kis, Gyuláné (2006) Tanulási prevenció egy nevelési tanácsadóban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kustos, Istvánné (2006) Tanulási zavar jelenségköre (diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bors, Klaudia (2006) Teljesítményzavarok és a hátrányos helyzet közötti összefüggés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sas, Borbála (2006) A hátrányos helyzet összefüggései a tanulási és viselkedészavarokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sántáné Szabó, Henriett (2006) A hátrányos helyzetű gyermek és fiatal felkarolásának lehetőségei a szociálpedagógus tevékenységrendszerében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Valéria (2006) A keresztyén házasság a Biblia tükrében, a szociálpedagógus szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyi, Brigitta (2006) A mozgássérült gyermekek integrált nevelése. (Németh László Általános Iskola, Székesfehérvár). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bárány, Ildikó (2006) A tanulási zavar jelenségköre (diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csóti, Tamás Lászlóné (2006) A vallás szerepe a karitatív tevékenységekben A drogfüggőség és rehabilitációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jakab, Károlyné (2005) Autizmus a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maczó, László (2005) Az iskolai kudarcokból kialakuló deviancia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Agárdi, Péter (2005) Az óvodáskorú gyermekek agressziójának természete és befolyásolásának feltételrendszere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kollár, Anita (2005) Diszlexia - Olvasási zavar és pedagógiai viszonyulás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Ildikó (2005) Diszlexia kezelése szegregált csoportban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Luca (2005) Fogadjátok el egymást szeretetben. (Máltai Gondviselésháza, Páty). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Erika (2005) Haldoklás, hospice. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakk, Orsolya (2005) Hallássérültek korai fejlesztése két gyermek fejlesztésének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Angyalné Kocsis, Ildikó (2005) Hátrányos helyzetű gyermekek felkarolásának lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csányi, Erzsébet (2005) Krízis helyzetek a gyermek és fiatal életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajzer, Anita (2005) Krízishelyzetek a gyermek és fiatal életében. Helyzetkép a családból való kiemelés után. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balazic, Edit (2005) Lehetőség a szociális munkára a büntetés-végrehajtás területén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Kovács, Krisztina (2005) Lovasterápia a pedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Törökné Berkovits, Gyöngyi (2005) Magyar Máltai Szeretetszolgálat bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csák, Rita (2005) Speciális gyermekek nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsisné Molnár, Krisztina (2005) Szakmatanítás speciális szakiskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Kiss, Csilla (2005) Szociálisan hátrányos helyzetű tanulók a várpalotai Bartos Sándor Általános Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Scheerné Hainer, Éva (2005) Tanulási zavar és az AVS módszer. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Riz, Szilvia (2005) Veszélyeztetett gyermekek Zalaegerszegen, a zalaegerszegi Gyermekjóléti Szolgálat feladatai és lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fullár, Judit (2005) A foglalkoztatottság és a munkanélküliség helyzete Zala megye kistérségeiben. A Zala Megyei Munkaügyi Központ szerepe a munkanélküliség kezelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Szilvia (2005) A hátrányos helyzet kezelésének lehetőségei környékünkön. (Beled). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bonczné Őr, Erzsébet (2005) A hátrányos és veszélyeztetett helyzetű gyermekek felkarolásának lehetőségei az óvoda, a gyermekjóléti szolgálat tevékenységének tükrében. (Zalalövői Gyermekjóléti Szolgálat). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Molnár, Hajnalka (2005) Értelmi fogyatékosok integrációs lehetősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paálné Koscsisák, Mónika (2005) A részképesség zavarral küzdő gyermek felismerése és kezelése óvodai szinten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Seper, András Lászlóné (2005) A részképességzavarok felismerése és kezelése óvodai szinten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márk, Orsolya (2005) A tanulási zavarok jelenségköre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Fri Mar 29 10:34:03 2024 UTC.